Headset muziek en gaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Proxect

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2013
Beste,

Ik ben sinds kort op zoek gegaan naar een nieuwe koptelefoon. Een koptelefoon die geschikt is voor muziek (Dance, Trance) maar ook voor gamen. Een koptelefoon met een goede bass die niet te hard is, maar ook niet te zacht! Weet iemand misschien een goede koptelefoon? Wat ik mij ook afvroeg, is of Dolby 7.1 (wat zoiezo goed is voor gamen) voordeliger is voor muziek luisteren?

Mvg,
Proxect

Hoi Proxect,

Ik heb de Logitech G930, dit is een draadloze headset uit de gaming lijn van Logitech.
Het is een gaming headset, ik game eigenlijk niet zo veel maar ik luister wel veel muziek via deze headset.

Met de bijgeleverde software kun je de bass makkelijk hoger (of lager) zetten. Er zit ook een equalizer in het programma.
Over het luisteren naar muziek ben ik erg tevreden, het klinkt goed en met de programeerbare G-knoppen kan ik makkelijk switchen tussen nummers. (Deze knoppen zijn ook programeerbaar voor bepaalde games)

De headset is Dolby 7.1 en werkt best goed, je kunt dit aan of uit zetten met een knopje op de headset zelf.
Muziek luisteren via 7.1 vind ik minder, het klinkt dan erg hol. Daarom zet ik 7.1 alleen aan bij films en games.

De ingebouwde microfoon is erg duidelijk en er zit een leuke functie bij: stemvervorming.
Via de software kun je 6 verschillende stemvervormingen selecteren.

De headset kan worden gebruikt met of zonder draad. Draadloos gaat hij 10 uur mee, je kunt hem daarna 2-3 uur opladen terwijl je ondertussen wel verder kunt luisteren.

Ik ben erg tevreden over deze headset.

Hier de link naar de headset: http://gaming.logitech.com/nl-nl/product/g930-7-1-wireless-gaming-headset

Succes met je keuze

Gr. Jesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan