Headset of Koptelefoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SwintonNL

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2013
Hallo,

Ik had aan mijn broer gevraagd of hij kon kijken voor een goede 7.1 headset.
Hij had gekeken en zei dat ik GEEN headset moet kopen en helemaal geen 7.1 moet kopen.
Hij zei dit: ''Je kan beter een goede koptelefoon pakken, 7.1 is niet echt. Ze doen dat alleen om zodat die kleine kinderen dan gaan kopen.

Maar wat moet ik nu pakken?
Hij adviseerde me de: Samson SR850 (Studio Koptelefoon, €40)
Ik dacht zelf aan een: Corsair Vengeance 1500 v2 (Gaming 7.1 Headset, €90)

PS: Ik kan de Samson SR850 ook 7.1 surround maken, ik heb mijn Logitech Surround Card nog. (van de G430)

Gr Sam

Laatst bewerkt:
Je kunt beter die van 40 euro kopen. Je kan er wel iets aan merken naar mijn mening maar het is het geld echt niet waard. je kunt beter de andere 50 euro ergens anders voor gebruiken.
Zelf heb ik al 6/7 jaar de zelfde headset en was ook maar 20 euro. Je broer heeft ook gelijk het is niet echt 7.1 .

Je kunt beter die van 40 euro kopen. Je kan er wel iets aan merken naar mijn mening maar het is het geld echt niet waard. je kunt beter de andere 50 euro ergens anders voor gebruiken.
Zelf heb ik al 6/7 jaar de zelfde headset en was ook maar 20 euro. Je broer heeft ook gelijk het is niet echt 7.1 .

Dankjewel voor de reactie.
Maar ik wil dit ook nog even zeggen, ik game veel met vrienden en ik wil dus ook een goede mic.
Die Corsair headset heeft een super goede mic.
Corsair Mic Test

Dat van die 7.1 surround wist ik al, maar hij zei dat je echt niet betere kwaliteit daar van krijgt.

Ik heb in een winkel het verschil gehoord tussen een 2.0 en een 7.1 headset. De 7.1 klonk veel beter en je hoort wel surround sound. Helaas weet ik niet meer welke headset dat was maar de prijs was wel boven de 200 euro.

Ik heb in een winkel het verschil gehoord tussen een 2.0 en een 7.1 headset. De 7.1 klonk veel beter en je hoort wel surround sound. Helaas weet ik niet meer welke headset dat was maar de prijs was wel boven de 200 euro.

Dankje voor de reacties.
Maar ik en ben er uitgekomen!
Ik ga de Samson SR850 koptelefoon pakken.
Er is een bundel met twee keer de koptelefoon voor maar 20 euro meer!
Maar we moeten nu een goede microfoon zoeken, het moet gewoon een mic van ong 10 euro zijn.
We hadden deze twee mic's al : Trust MC-1200 en Zalman ZM-MIC1

Maar bij de Trust mic heb ik een popfilter cap nodig, maar we kunnen niet de afmeting van de mic vinden (met mic bedoel ik echt waar de cap om moet)

Dankje voor de reacties.
Maar ik en ben er uitgekomen!
Ik ga de Samson SR850 koptelefoon pakken.
Er is een bundel met twee keer de koptelefoon voor maar 20 euro meer!
Maar we moeten nu een goede microfoon zoeken, het moet gewoon een mic van ong 10 euro zijn.
We hadden deze twee mic's al : Trust MC-1200 en Zalman ZM-MIC1

Maar bij de Trust mic heb ik een popfilter cap nodig, maar we kunnen niet de afmeting van de mic vinden (met mic bedoel ik echt waar de cap om moet)

Waarom zou je die bundel kopen. ja snap dan heb je er 1 tje extra maar waarom heb je er 2 nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan