headset op en andere persoon bij skype kan de geluiden van computer hooren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomet12

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Hallo

Als ik met een vriend skype heb ik mijn headset op. dat is handig want dan kan de andere aan de andere kant van de lijn de geluiden van mijn spel/pc niet horen...niet dus. Mijn vriend kan dus de geluiden van mijn pc horen ook van youtube. Het geluid dat uit mij headset komt kan de andere via skype dus ook horen. Weet iemand een oplossing?

(windows xp professional, radeon HD 6450 + 7.1 HD surroundsound bij de videokaart ingebouwd)
(i had eerst gewoon en microfoon voor me neer gelegd en het geluid door een aparte koptelefoon laten klinken toen had ik dit probleem niet)

groeten tomet12

Laatst bewerkt:
Heb je als je de headset inplugt je speakers wel op je headset staan?, of komt het geluid nog uit de laptop.

attachment.php

Staat de headset niet zo hard dat het geluid er onderdoor kan en naar de microfoon?

Misschien is een betere microfoon (met noise cancelation) iets om naar te kijken :)

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 1.325
In Skype wel de microfoon (van de headset) geselecteerd en niet Stereo uit?

De speaker staat ingesteld op de headset sterker nog hij staat uit (het is een pc waarbij de speakers naast de pc staat). Het geluid kan niet onder de headset door naar de mic. Ik heb een mini-jack een voor de audio en een voor de mic. En in skype staat alles goed ingesteld ik had eerst een los goedkoop sony microfoontje en die had dit probleem niet als ik mijn koptelefoon op had (als het geluid door de speakers komt wel want dan neemt de mic dat ook op natuurlijk)

Bij Opnemen van geluid (Eigenschappen voor geluiden en audioapparaten in xp) wel de microfoon geselecteerd?
En in mengpaneel van XP bij opnemen alleen de microfoon geselecteerd?

hm bij geluiden afspelen en opnemen stond hetzelfde ik heb nu bij allebij gedaan wat ik denk dat goed is bij de volgende keer dat ik met iemand skype zal ik ff kijken of het nu goed is

Opnemen is wat de ander gaat horen.
Afspelen is wat jij hoort.

Suc6.

Het probleem is nog steeds niet opgelost mijn vriend zeegt dat hij nog steeds de geluiden van mijn pc hoort weet iemand nog oplossing?

Nee het zijn de geluiden van mijn pc hij hemaal verbaast huh hoe komen die xp-geluiden in mijn pc (hij heeft 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan