Headset stekkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hi,
M'n vrouwtje zou graag Skype gebruiken e.a en daarvoor hebben we een headsetje aangeschaft v/h merk Labtec (??),je weet wel een hoofdtelefoon en zo'n micro-armpje .
Deze heeft 2 stekkers(zwart/roze)
Helaas is mijn speakerset niet voorzien van jacks om deze in te pluggen,dit gaat wel achteraan de pc doch is niet al te praktisch.
Daarom graag enige reactie welke speakers interessant zijn en alwaar dan de 2 headset-stekkers vooraan in een speaker kunnen worden geplugd ...indien dit zou bestaan ? ?

(wel onder de 50€ blijven hoor:eek: )

Greetz
;)

Daar kan je speciale plug voor kopen waar je twee de zelfde stekker kan steken.

Nou in theorie is het wel mogelijk wat je wilt maar houd er rekening mee dat je dus een speakerset zoekt die al een ingebouwde microfoon heeft, of te wel ook die roze/zwarte stekker combinatie, en dan moet je ook nog eens opletten dat je vooraan dus extern niet alleen de speakers eventueel kunt aansluiten maar ook de microfoon.
VOORBEELD 1:
HIER bijvoorbeeld een switch waarmee je kunt kiezen wat je wilt gebruiken, dat is nog makkelijker.
BRON voor bestellen

Dit is een mooier oplossing dan die ik heeft weer gegeven, dit hat ik nog nooit gezien, sorry.

Waarvoor excuus. elke oplossing is een oplossing, of hij nou wel of niet werkt maar elke oplossing is welkom op Helpmij.nl

/oftopic/
Is het nog geen bedtijd ofzo?
/oftopic/

JJW,geef me nog es ff. de juiste URL of naam van die shop (lukt me niet via de link),lijkt me de beste oplossing,ook qua prijs,zo'n switch
Thanks both....
:D

(off topic)
Wat is ...BEDTIJD ?
Vindt ik nergens terug op mijn bureablad hoor:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan