Headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Ik heb voor mijn vrouw, voor bij het MSN'en, een headset gekocht. Hem aangesloten en hij werkt. Tenminste de microfoon. Het geluid van de gesprekspartner komt over de boxen ipv van over de headset. Ligt dit aan een verkeerde aansluiting of moet ik ergens een instelling veranderen, dat als je de stekker van de headset erin doet de boxen automatisch stoppen, zoals bij je stereoset.
Alvast bedankt voor het antwoord.

ik zou de stekker van de boxen eruit halen en die van de headset erin doen,
je kan natuurlijk ook beide stekkers erin doen en de boxen (als er een aan/uit knop zit) uitzetten.

das makkelijker voor je vrouw dan hoeft ze de stekkers niet steeds te verwisselen:) kweenie of ze er veel verstand van heeft;)

iniedergeval als je allebij de stekkers erin doet gaat kan het geluid wel iets minder hard maar dat is niet storend, bij mij

succes:thumb:

jgroteb zei:
ik zou de stekker van de boxen eruit halen en die van de headset erin doen,
je kan natuurlijk ook beide stekkers erin doen en de boxen (als er een aan/uit knop zit) uitzetten.

das makkelijker voor je vrouw dan hoeft ze de stekkers niet steeds te verwisselen:) kweenie of ze er veel verstand van heeft;)

iniedergeval als je allebij de stekkers erin doet gaat kan het geluid wel iets minder hard maar dat is niet storend, bij mij

succes:thumb:

Ik denk dat er niets anders opzit. Dan maar zo proberen.
In ieder geval bedankt voor je reactie

je had natuurlijk ook alleen succes kunnen zeggen inplaats van alles hierboven:D:cool:

je kan ook eens kijken op
start-> configuratiescherm -> geluiden en audioapparaten
en dan bij audio het eerste (afspelen van geluid)
daar moet je het juiste standaardapparaat selecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan