Heb 128mb ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jananda

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2004
Hallo beste lezer(s).
Ik heb een P2, 350mhz, 128mb ram.
Nu ik muziek aan het downloaden ben (via Ares lite), merk ik dat downloaden het internetten vertraagt.
Komt dit door te weinig mb's?
Groeten Jananda.

Ik zelf er geen problemen mee maar je mag zeker wel 250 ram geheugen hebben, maar welk prog. gebuik je op inernet.

aan Humpe

Hallo Humpe,
wat bedoel je met "programma"?
Ik heb W98SE als je dat bedoelt. En up to date windows explorer.

Ik bedoelde Kazaa of een andere site.

Zorg in ieder geval dat je verder niet zoveel programma's open hebt staan tijdens het downloaden en internetten.

Wat betreft de snelheid van internet kan het ook te maken hebben met je bandbreedte.
Als je download en je bent ook aan het internetten kan het zijn dat het inderdaad wat trager gaat.

Je zou in ieder geval de tijdelijke internetbestanden met disk cleaner even kunnen verwijderen. Start dat programma en vink alles aan.

Ook scannen op spyware en adware lijkt mij verstandig. Deze kunnen het internetten ook heel erg beïnvloeden.

Laatst bewerkt:
aan Humpe en Lucky Fred

Hallo beiden,
bedankt voor jullie reakties zo laat nog.
Humpe, ik werk nu net voor het eerst met Ares. Ken mensen die er erg tevreden over zijn.
En Fred, ik was zojuist aan het scannen met Ad Aware,
en die vond 47 critical objects. Toen ik ze wilde laten verwijderen kreeg ie dat niet voor elkaar. Misschien beter in gedeeltes doen?
Groeten Jananda

aan Humpe en Lucky Fred

Beste Humpe en Fred,
bedankt voor jullie adviezen.
Ik heb nu eindelijk die spyware kunnen verwijderen en ga nu eerst meer Ram-geheugen plaatsen.
Ik beschouw mijn vraag als opgelost.
Nogmaals bedankt en groeten van Jananda.;)
Oh ja, goed ook, die tip van Disc Cleaner. Heb ik er ook op gezet en toegepast. Ciao.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan