Heb advies nodig voor keuze; laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkfujita

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
hallo!

ik ga WAARSCHIJNLIJK! een laptop kopen!
maar dat weet ik allemaal nog niet helemaal zeker xD
maar dan wil ik natuurlijk weten welke het beste is en waar ik op moet letten
Hier zijn mijn Eisen:
-Hij moet snel genoeg zijn ( beter als mijn 5jaar oude pc met slechte snelheid en geheugen etc )
-ik moet er spellen op kunnen spelen
-ik wil een fatsoenlijke videokaart!

dus naar wat voor een merk moet ik gaan kijken wat raden jullie mij aan?
trouwens mijn budget is ( ligt eraan want me moeder heeft eigen zaak dus miss kan ik nog wat belasting aftrek gedoe krijgen;) ( en dat is 19& of niet )
maar anders als dat zo is is mijn budget 1000 euro.. dus word het 810€ voor me;)

zeg het even als julie meer weten en wat jullie aanbieden Groetjes

Ðarkƒujita

Als jij heel weinig, een beetje, of gemiddeld verstand hebt van pc's / laptops, bel dan Dell en vertel hun je budget en je eisen. Laat hen je adviseren en een offerte doen. Post die offerte hier.
Doe hetzelfde bij een zaak als Paradigit en post ook die offerte hier.
Wij gaan dan op die offertes "schieten" en jou adviseren.
Aan de hand van onze opmerkingen kun jij je dan een beeld vormen omtrent een handige keuze en zelfs naar andere winkels / merken kijken met de info die je hier verkrijgt.

Laatst bewerkt:
Nou haha een Dell pc word het dus zeker niet.. want daar heb ik zeer slechte dingen van gehoord en raden vrienden van mij( die er wel een beetje verstand van hebben ) Af!
en paradigit.. is niet echt handig want als je die wilt mailen moet je een product nummer geven? maar dat heb ik dus niet want ik zoek hulp van een keuze en niet of ik Dat product moet kiezen ja of nee!:O

maar ik ben nog aan het kijken want waarschijnlijk krijg ik geen 19% terug van de btw maar zelfs weiniger dus gaat mijn budget weer een stuk omlaag
maar ik had van een vriend gehoord dat dit eigenlijk wel een mooie laptop is waar ik ook spellen op kan spelen ( ik speel niet echt super hoge spellen maar ik hoop wel dat k bijvoorbeeld Counterstrike Source of Trackmania of een spel zoals Gunz ( van iiji.com ) ofoz erop kan spelen! want ik neem aan dat elke laptop van dit jaar wel beter is dan mijn oude pc van 5/6 jaar oud : dit heeft mijn pc van nu:
Intel(R) pentium(R) 4 CPU 2.00GHz 512MB
Nvidia GeForce 4Ti 4200 met 128 mb maar!

en de rest weet ik niet ! maar deze laptop heb ik gevonden:
jahmfaabj.jpg

en hij kost 800 euro!

haha waarom zeg je veel succes?
wat vind je van die laptop? en hij is toch veel beter dan mijn oudere computer wat ik nu gebruik Toch?

Jij en je vrienden hebben er kennelijk verstand van, dan pas ik, daarom veel succes!

nou dus je wilt eignelijk zeggen dat ik het beter weet.. en je me maar laat doen..
omdat ik in jou ogen eigenlijk stom ben met mijn keuze?
njaa anders heel erg bedankt...::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan