heb cod 4 gedownload hoe zet ik hem op een cd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
370
ik heb call of duty 4 gedownload en was een .iso als het goed is en ik deed hem in daemon tools en had ik bij deze pc die bestandjes die in die drive van daemontools stonden geprobeert te branden alleen dat is 6,32 gb en wil niet op een dvd van 4,7 gb hoe kan ik die uit elkaar halen want volgensmij is het ook zo als je hem koopt dat je een cd hebt voor single en mutlieplier.

wie o wie kan mijn alsjeblieft helpen:eek:

mvg,
kvbmaster

ik wil dit doen omdat ik dan ook niet dat gedoe heb met die cracks enzo want ik wil het eigelijk gewoon zo hebben cd erin en dat ik hem kan spelen
 
je moet de iso gewoon weg branden met nero of ander brand programma die iso ondersteun.
je dien hier wel een dual layer dvd voor te gebruiken.
cod4 is legaal is een dvd trouwens
 
ik heb geen dual layer ik heb als brandprogramma 7 maar als je cod 4 koopt in de winkel zijn dat dan 2 cd's? zoja zou iemand dan die bestandjes kunnen doorgeven als je de cd erin hebt en bij deze pc die cd opent?

dat zou heel mooi zijn

mvg,
kvbmaster
 
Even dat je het weet je kan hem tijdens het mounten gewoon installeren en de crack installeren en daarna heb je de dvd niet meer nodig COD4 heeft geen dvd nodig tijdesn het spelen;)
 
COD4 is een Dual-Layer DVD game, dus denk dat het moeilijk wordt om deze op 2 dvd's te branden. Op cd's zal al helemaal niet gaan.
 
dat is het als ik hem installeer dan is dat ding die je vervangt met de crack 6 mb en de crack zelf kan ik niet groter vinden dan 2 á 3 mb en dan kan ik het eerste level niet spelen maar een bepaald aantal ik heb het profiel van een vriend gekregen die hem heeft uitgespeeld en ik kan maar een beperkt aantal spelen

kan ik het bestand ook niet verkleinen? of kan anders iemand mij een email sturen met een goede cr*ck?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan