rino26
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2011
hallo gebuikers van de forum
Ik heb pas geleden een nieuwe mobiel gekocht (LG GW620).
En ik kreeg er een micro sd kaart van 8GB bij, maar ik wou een grotere dus heb ik een micro sd kaart van 32GB gekocht. Ik heb voor nood die 8GB in de mobiel gedaan, want dat heeft hij nodig. Toen heb ik op de micro sd kaart van 32GB alle bestanden er op gezet. En toen ik hem in de mobiel deed waren ineens muziek, foto's, film's en sommige andere bestanden ERAF:shocked:, maar op de computer zag ik dat het erop stond. Ik doe hem dan weer ik de computer en dan zie ik het ook niet maar staan. De mobiel zag de micro sd kaart wel.
En toen heb ik het opnieuw geprobeerd maar gebeurde het zelfde. Ik heb hem ook al een paar keer geformaat.
En als ik weer de micro sd kaart van 8GB erin, dan gooit hij er niks af.
Er kan tot en met 32GB in de mobiel, en dat staat hier http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0162/lg-gw620/pagina4/,
onder het kopje LG GW620 geheugen.
Dit is mijn micro sd kaart
Ik word er een beetje in de war van.
Moet ik de mobiel resetten of zo?
Weet iemand hoe dat kan?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
.
Alvast bedankt.
MVG rino26
Ik heb pas geleden een nieuwe mobiel gekocht (LG GW620).
En ik kreeg er een micro sd kaart van 8GB bij, maar ik wou een grotere dus heb ik een micro sd kaart van 32GB gekocht. Ik heb voor nood die 8GB in de mobiel gedaan, want dat heeft hij nodig. Toen heb ik op de micro sd kaart van 32GB alle bestanden er op gezet. En toen ik hem in de mobiel deed waren ineens muziek, foto's, film's en sommige andere bestanden ERAF:shocked:, maar op de computer zag ik dat het erop stond. Ik doe hem dan weer ik de computer en dan zie ik het ook niet maar staan. De mobiel zag de micro sd kaart wel.
En toen heb ik het opnieuw geprobeerd maar gebeurde het zelfde. Ik heb hem ook al een paar keer geformaat.
En als ik weer de micro sd kaart van 8GB erin, dan gooit hij er niks af.
Er kan tot en met 32GB in de mobiel, en dat staat hier http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0162/lg-gw620/pagina4/,
onder het kopje LG GW620 geheugen.
Dit is mijn micro sd kaart
Ik word er een beetje in de war van.

Moet ik de mobiel resetten of zo?
Weet iemand hoe dat kan?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt.
MVG rino26
Laatst bewerkt: