Heb een probleem met Crash van ASUS N76V....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hommel

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
Het lijkt erop, dat mijn laptop (ASUS N76VM....) precies dezelfde crashes doet als die van Kevin (zie een paar regels verder). 't Kan 'n dag goed gaan, maar ook op 1 dag 3 keer fout.... etc.
Gebeurt plotseling...., scherm schiemert...., stond er geluid aan dan verandert dat in een zoemachtige ratel...., een tijdje laten staan (b.v. 5'- 15') dan gaat laptop op uit. .
Geen enkele toetsaanslag heeft effect. Als het gebeurt wanneer er een 2e monitor aanhangt: ook daar hetzelfde gestoorde videobeeld.
Daarna opstarten: vraagt naar safe mode? of gewoon opstarten? etc...
Ook deze laptop is nog heel jong: 2 weken oud!
Ik reageerde op Kilkign/Kevin zijn (inmiddels gesloten) post van juli j.l. in de hoop, dat deze een oplossing zou hebben gevonden, die dan misschien ook bij mij werkt. Hij stelde zijn probleem op dit forum op: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/716607-willekeurige-crashes?p=4782300#post4782300
Misschien is er alsnog iemand (wie weet Kevin zelf), die nog iets verstandigs weet.

Laatst bewerkt:
@Hommel
Heb je een eigen topic gegeven omdat het niet is toegestaan in te breken in anderman's topic.
Je kunt je vraag nog aanpassen.
Succes verder met je vraag.

Ook deze laptop is nog heel jong: 2 weken oud!

Dan zit er Garantie op. (wettelijk verplicht 3 jaar)
Deze problemen zijn vrijwel zeker (99%) hardwarematig als ik de symptomen zo lees.
Dus terug gaan waar je die hebt gekocht met de kassabon en garantiebewijs.

Mocht je van mening zijn dat het toch niet hardwarematig is, maak dan maar een lijstje van wat je er de afgelopen 14 dagen mee gedaan hebt.
Kan je wel in de bios komen?

Laatst bewerkt:
Your welcome :) en succes, laat even weten als het opgelost is als het kan... later als je de laptop terug hebt.

Laptop gisteren (woe 16-1-13) weggebracht.
Bij ParaDigit dachten ze ook aan een hardware storing.
Nu maar afwachten wat ervan komt.
Ik zal zeker het "resultaat" berichten op deze plaats...., maar vooralsnog deze vraag niet sluiten, dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan