Heb een probleem met de cursus van webgarden.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasie95

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
hallo,

ik heb ergens gelezen de dat de cursus van deze website een erg goede cursus is.

alleen heb ik aan het begin meteen al een probleem, onder aan de eertse pagina van dit bestand:
http://www.web-garden.be/cursushtml/hoofdstuk1.pdf

er staat dat je op een link moet klikken maar volgen mij is dit helemaal geen link maar slechts eenonderstreept blauw stukje tekst, kunnen jullie mij mischien vertellen of dit ook echt zo is.

weten jullie nog andere gratis cursusen om websites te leren maken??

Hij werkt bij mij inderdaad ook niet, maar de inhoud van de pagina waar je hen zou moeten gaan staat op de volgende pagina van het hoofdstuk dus die kun je zo overtikken, het is maar een klein beetje tekst.

Hij werkt bij mij inderdaad ook niet, maar de inhoud van de pagina waar je hen zou moeten gaan staat op de volgende pagina van het hoofdstuk dus die kun je zo overtikken, het is maar een klein beetje tekst.

bedankt voor het antwoord maar helaas staat er een eindje verdrop nog wat links naar andere webpagina's die werken ook niet, de link naar web-garden.be (bovenaan elke pagina) werkt daarintegen dan were wel.

Zijn het trouwens niet gewoon dezelfde links die hier naast de links naar de hoofdstukken staan?

Zijn het trouwens niet gewoon dezelfde links die hier naast de links naar de hoofdstukken staan?

bdankt voor je ractie maar helaas dat had ik zelf ook al gezien, dit zijn echter de bestandjes die je zelf (als je de cursus volgt) maakt

Nee maar! Die links doen het inderdaad niet, dat is heel merkwaardig (2x)! :eek:
  1. Indertijd heb ik de tekst gelezen, en in orde bevonden ("O, CSShunter denkt dat ie er verstand van heeft"); had dit niet verwacht vanwege de degelijke opzet van de rest.
  2. Als zeker een jaar verwijs ik hier om de haverklap naar deze cursus (en anderen hier doen dat ook), maar nog nooit een klacht over teruggekomen. Dat zou toch niet betekenen dat niemand de moeite neemt om eens te kijken wat er op die links staat? ;)
Opgeduikeld voor hoofdstuk 1:
Of ze deze ook bedoelen weet ik niet, maar over het onderwerp valt genoeg te lezen! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Nee maar! Die links doen het inderdaad niet, dat is heel merkwaardig (2x)! :eek:
  1. Indertijd heb ik de tekst gelezen, en in orde bevonden ("O, CSShunter denkt dat ie er verstand van heeft"); had dit niet verwacht vanwege de degelijke opzet van de rest.
  2. Als zeker een jaar verwijs ik hier om de haverklap naar deze cursus (en anderen hier doen dat ook), maar nog nooit een klacht over teruggekomen. Dat zou toch niet betekenen dat niemand de moeite neemt om eens te kijken wat er op die links staat? ;)
Opgeduikeld voor hoofdstuk 1:
Of ze deze ook bedoelen weet ik niet, maar over het onderwerp valt genoeg te lezen! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

bedankt, had ik ondertussen zelf ook al ontdekt, deze vraag is nu wel beantwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan