Heb een probleem met digitale camera traveler 6.3 Wie kan me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfried55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Ten einde raad weet ik in het geheel niet meer wat me te doen staat, men stuurt me van pol naar piet. ( of zou er een verband zijn dat het toestel nog onder garantie valt)?...

SCROLL LAGER om te zien hoe ze iemand aan het lijntje kunnen houden.
-
-
-
Bedankt,

Ik zal deze mail doorsturen aan de ALDI Klachtendienst.
Jullie vragen me eerst een hoop gegevens, en na drie weken komt U mij te vertellen dat U het merk Trevelier NIET ondersteund.
Das straf.

groeten,
Wilfried.
----- Original Message -----
From: pc-infonl@medion.com
To:
Sent: Tuesday, September 12, 2006 8:12 AM
Subject: AW: Re: Re: [Form] CE-Support (Camera-camcorder) ID[|#231263#9655#22900da#|]

Geachte heer/mevrouw,

Uw klantnummer is 0104127732. Gelieve dit nummer te alle tijde op eventuele correspondentie te vermelden.

Het merk Travveler wordt door ons niet ondersteund. We raden u aan contact op te nemen met het servicecenter van Traveller.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
Richard Stoffels

Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

U vindt ons op internet op navolgende links:

http://www.medion.com/nl
http://www.medionshop.nl

Disclaimer:
Deze informatie is uitsluitend bedoeld voor de persoon die als ontvanger in dit bericht staat aangemerkt. Gelieve ter kennisname aan te nemen dat doorsturen, kopiëren of distribueren van de inhoud van dit bericht niet is toegestaan.
Mocht u dit bericht per vergissing hebben ontvangen, dan verzoeken wij u de afzender hiervan op de hoogte te stellen, waarna het bericht gewist dient te worden.

> klantnummer is 0104127732
>
> Geachte,
>
> Is het dit wat ge bedoeld?
>
> TRAVELIER 6.3 DC-6300
>
> Groeten,
> Wilfried
> ----- Original Message -----
> From: pc-infonl@medion.com
> To: Wilfried.Maesschalck@telenet.be
> Sent: Thursday, August 31, 2006 8:44 AM
> Subject: AW: Re: [Form] CE-Support (Camera-camcorder) ID[|#231263#9655#22900da#|]
>
> Geachte heer/mevrouw,
>
> Uw klantnummer is 0104127732. Gelieve dit nummer te alle tijde op eventuele correspondentie te vermelden.
>
> We willen u vragen ons het MD/LT typenummer door te geven. Hiermee kunnen wij u verder informeren betreffende de afhandeling.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
> Met vriendelijke groet,
> Medion Service Center
> Richard Stoffels
>
>
> Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
>
> U vindt ons op internet op navolgende links:
>
> http://www.medion.com/nl
> http://www.medionshop.nl
>
> Disclaimer:
> Deze informatie is uitsluitend bedoeld voor de persoon die als ontvanger in dit bericht staat aangemerkt. Gelieve ter kennisname aan te nemen dat doorsturen, kopiëren of distribueren van de inhoud van dit bericht niet is toegestaan.
> Mocht u dit bericht per vergissing hebben ontvangen, dan verzoeken wij u de afzender hiervan op de hoogte te stellen, waarna het bericht gewist dient te worden.
> >
> > Geachte heer,
> >
> > U mail heeft mijn volle aandacht genoten.
> >
> > - Ik ben op zoek gegaan naar de gevraagde gegevens vermeld op het toestel, en heb de volgende informatie gevonden:
> >
> > DIGITAL STILL CAMERA
> > 2705 6448
> > 11/2004
> >
> > -Op de doos vond ik ook een nummer terug:
> >
> > Bebat nr 400/0000210/55
> >
> > - De aankoopbon vindt U in bijlage.
> >
> > Ik hoop van harte dat dit de gegevens zijn die U nodig hebt om mijn probleem op te lossen.
> > Hoogachtend,
> > Met vriendelijke groet,
> > Wilfried.
> > ----- Original Message -----
> > From: pc-infonl@medion.com
> > To:
> > Sent: Thursday, August 24, 2006 3:37 PM
> > Subject: AW: [Form] CE-Support (Camera-camcorder) ID[|#231263#9655#22900da#|]
> >
> > Geachte heer Maesschalck,
> >
> > Uw klantnummer is 0104127732. Gelieve dit nummer te alle tijde op eventuele correspondentie te vermelden.
> >
> > Waarschijnlijk is er een hardwarematig defect aan uw camera opgetreden. Dit betekent dat u de camera ter reparatie aan ons op kunt sturen.
> > Echter, alvorens wij deze procedure aan u uitleggen hebben wij nog een aantal gegevens van u nodig.
> > - MD of LT nummer van de camera
> > - Serienummer van de camera
> > - Kopie aankoopbewijs of leverbon
> >
> > Aan de hand van deze gegevens zullen wij u voorzien in een klantnummer en/of reparatienummer en kunt u de camera aan ons opsturen.
> >
> > Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> > Medion Service Center
> > Tom
> >
> >
> > Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
> >
> > U vindt ons op internet op navolgende links:
> >
> > http://www.medion.com/nl
> > http://www.medionshop.nl
> >
> > Disclaimer:
> > Deze informatie is uitsluitend bedoeld voor de persoon die als ontvanger in dit bericht staat aangemerkt. Gelieve ter kennisname aan te nemen dat doorsturen, kopiëren of distribueren van de inhoud van dit bericht niet is toegestaan.
> > Mocht u dit bericht per vergissing hebben ontvangen, dan verzoeken wij u de afzender hiervan op de hoogte te stellen, waarna het bericht gewist dient te worden.
> >
> > >
> > >
> > > Klantnummer: 1084 59922762
> > >
> > > De heer
> > > Voornaam: Wilfried
> > > Land: Belgien
> > > Productcategorie: Camera-camcorder
> > > MD/LT/MM Nummer: 6448
> > > Farbe: zilver
> > > Aankoopdatum: 22.12.2004
> > > Plaats van aankoop: Erembodegem
> > >
> > > Vraag:
> > > ________________________________________________
> > > DIGIT CAMERA werkt niet!
> > > kan de battery niet opladen, laad maar op tot één controlestreepje, ongeacht de duur van de oplaadtijd.
> > > Onmogelijk om er foto\\\'s mee te nemen !

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Je hebt je vraag in de sectie Tips & Handleidingen geplaatst. Dit is echter niet de juiste sectie voor vragen. Ik zag dat je nog vrij nieuw bent op helpmij.nl, dus voor deze keer heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie. Bij deze wel een vriendelijk verzoek om de volgende keer de juiste sectie te selecteren.

Mvg,

fuego
Moderator Tips & Handleidingen

Ik kan helaas niet echt een duidelijke correspondentie uit de post halen, misschien dat je dat een beetje kunt verduidelijken?
Gaat het om een defecte camera met garantie van de Aldi?
Dan is de Aldi verantwoordelijk voor de garantie lijkt mij, dus geen excuses van 'geen support", lijkt mij.

is er uiteindelijk iets uit de bus gekomen waardoor je geholpen bent ? want ik heb juist hetzelfde probleem met mijn camera van travveller, een aankoop uit de aldi.

mvg,

birgit lybaert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan