Heb een probleem met het openen van de snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsligger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Best Forum;

als ik een snelkoppeling open dan is het maar eenderde van een heel blad, ik kan het wel uitvergroten,maar als ik het dan wegdruk, en weer heropen komt het toch in een kleinre vorm tevoorschijn.
Kan een van jullie mij de oplossing aandragen.
Al bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Dwarsligger.

Hoi Dwarsligger..! ;)

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/689417-Verkenner-formaat-venster-behouden zei:
Hihi... Heel simpel:

Open dat wat je wilt openen, stel het gewenste formaat in, klik dan op de blauwe balk boven het venster, RechterMuisKlik, Formaat wijzigen, klik nog eens op de blauwe balk, klik venster dicht.
Volgende keer zal dat venster & toebehorend op dat formaat openen.

Dan heb je een andere snelkoppeling geopend die je nog niet ingesteld had.
Op nieuw-installaties stel ik het de eerste keer voor de meest gebruikte koppelingen zo in:
Alles openen (Computer, Documenten, Netwerklocaties, IE, FF, Reader, etc...), & dan ga ik naar een leeg stuk op de onderste blauwe band tussen Start & Systeemvak, RechterMuisKlik, Trapsgewijs schikken, Ppprrrrffftt..!, alle geopende vensters 1 voor 1 sluiten.
Ook na de herstart zijn ze alle die ingesteld zijn het ingestelde formaat. Ben ik er eentje vergeten, doe ik dan wel als ik het tegenkom.

:>)
Moi Dwarsligger,
Een nieuw venster van Office wordt even groot als de onderliggende. Een Venster van een toepassing zoals Word onthoudt de grootte en positie wanneer je Shift ingedrukt houdt wanneer je het venster in de gewenste maat en op de juiste positie sleept.

best forum
Heb het vele malen geprobeerd maar het lukt mij niet. Het zijn drie onderdelen, waar de fout in zit (help mij ) (facebook ) (en sudoku)
(+dammen ) Die komen in de kleine vorm terug. De rest heeft de normale grootte, en dat vind ik raar. Wacht op jullie wijsheid.
Vast mijn hatelijke dank.
dwarsligger....

Laatst bewerkt:
Best Forum
Ikheb het geklaard;maar ik weet niet hoe, nu komt het op ware grootte terug maar het bovenste balkje is nu verborgen.
Maar als ik boven rechts aanwijs is het bmee terug maar nog bedankt voor de oplossing..
Dwarsligger...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan