Heb een usb van128 GB maar er kan maar 1,7 GB op, hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper199739

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Hallo,

de titel zegt het al, ik heb een usb van 128 gb bemachtigd (veel hé;) ) maar er kan maar 1, 7 Gb op.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er wel 128 gb op kan? Moet ik hem dan formateren? En zo ja, naar welk formaat?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes, jasper199739.

Kijk eens bij eigenschappen van dit apparaat in Apparaatbeheer. Is er een apparaatstuurprogramma geïnstalleerd?

sorry dat ik zo laat reageer, ik was op vakantie. Er staan geen gele uitroeptekens dus, betekent dit dat het apparaatstuurprogramma is geïnstalleerd?

Hallo ronnie1,

ik heb de usb stick op de manier dat jij zei geformatteerd, maar er kan nog geen 128 gb op wat nu?

Ik heb even een printscreen gemaakt van wat er bij 'Deze Computer" staat: http://nl.tinypic.com/r/35hr504/3

Laatst bewerkt:
1. Helemaal geen verbeteringen?
Nee, heb geen veranderingen gemerkt.

2.Wat zijn de eigenschappen van de stick op een andere PC ?
Hetzelfde want een vriend van mij heeft deze usb stick ook, en heeft hetzelfde probleem.

3. Overigens , wat is het merk en type van de stick ?
Als ik die hp storage tool opstart dan staat bij device, Udisk Udisk 2.0 2.40 (2025 MB).

4.Heb je garantie en kun je hem ruilen ?
Ik heb de usb stick van school gekregen, dus ik kan vragen of ik een ander exemplaar mag, als dat het probleem is.
Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat het aan de usb stick ligt want, een vriend van mij heeft dezelfde en die heeft het probleem ook.

Erg fijn dat je me probeert te helpen.

Groeten, jasper199739.

Lijkt me meer , dat de USB stick geen 128 GB heeft en dat de school 'verkeerd' heeft ingekocht. :confused:

Ziet eruit als een nepper.

Er bestaat wel een 128Gb usb stick van Kingston, maar die heet TRAVELLER en geen TRAVELMATE.

Kost trouwens rond de 350,- euro....

Ja, ik vond het ook al wel een beetje raar want de hele klas kreeg er een... En 30x 350 euro...
Iniedergeval bedankt voor de hulp iedereen!

Laatst bewerkt:
U(SB) stick

"Als ik die hp storage tool opstart dan staat bij device, Udisk Udisk 2.0 2.40 (2025 MB)".

Waren er dan verder in de klas geen klachten , behalve van die ene vriend ?
Communicatie verloopt tegenwoordig toch hopelijk niet alleen via de PC. :confused:

Ben benieuwd naar de reactie van de betreffende leraar of andere verantwoordelijke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan