Heb een virus dat niet weg wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

1azlef1

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Berichten
16
Hallo iedreen

Ik heb perongeluk een virus gedwonload maar nu heeft het zich vast genestelt in een van mijn mappen van men programdata.
Dit is de locatie C:\ProgramData\Microsoft\Microsoft Antimalware\LocalCopy en dan in een rar file genaamd {DC66628A-08D3-4C6B-95A0-D90D2BD386AC}-HabboCreditGenerator-v2.0 en volgens Microsoft Securuty Essentials is het een gevaarlijk bestand maar ik krijg het maar niet weg niet handmatig en ook niet met Microsft Securuty ik krijg steeds de melding toegang geweigerd. En ik wil het zo snel mogelijk verwijderen maar hoe doe ik dat?
 
Hoi,

Probeer eens in veilige modus op te starten ( na de bios post op F8 trommelen) en dan dat betreffende bestand te verwijderen.

Verder zou je ook MALWAREBYTES kunnen downloaden, en even laten scannen op malware.
 
idd, eerst eens proberen met mbam, en daarna de microsoft zooi vervangen door een goed werkende antivirus. MSE is gekend voor zijn slechte resultaten, zowel qua beveiligen als qua verwijderen.
 
Ook heel erg bedankt ik zal het proberen zodra ik op de pc kan.
 
De Jean, je moet op quote drukken, dan antwoord hij pas
Hoe bedoel je dit? Want je kan gewoon onder op de pagina een sneller reactie plaatsen. Liever niet steeds een "quote" plaatsen, omdat de topic zo lang met dezelfde tekst worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vroeg ik mij ook al af, constant quoten maakt onoverzichtelijk.
 
verwijder MSE en installeer avast 8 gratis versie dan had je dit probleem niet gehad voor 99% .... ;)
 
Windows 8 is toch niet meer gratis plus ik denk niet dat men laptop Windows 8 aankan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan