heb ff snel een provider nodig met veel dataverkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappieo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
ik heb niet z'n moeilijke vraag, maar waarschijnlijk zijn er mensen bekend mee....

ik wil graag een gratis profider waar ik plaatjes, files en filmpjes kan uploeaden en dan via mijn eige site kan opvragen. want het dataverkeer word gewoon te hoog. (al na 2 dagen) misschien weet iemand een goeie, reageer dan pleassss snel.

groeten, rens

ps. als je zelf een site hebt waarbij dataverkeer geen probleem is en je hebt ruimte over zou ik dat nattuurlijk zeer op prijs stellen.

ja, heb gekeken, maar ik zoek een gratis webhost had eerst lycos maar die trapt niet meer in z'n geintje.
:(

dus weet jij wel een gratis webhost waar je je spullen van kan doorlinken, reageer

Geplaatst door jappieo
want het dataverkeer word gewoon te hoog.
Om hoeveel dataverkeer gaat het?
(Ik wil er wel ff bij zeggen als je in de tig giegs aan traffic genereert, je gratis hosting bij welke host dan ook, op je buik kan schrijven. Je zal dan een paar centen moeten gaan dokken)

het is voor www.watkijkjenou.nl, ik moet wel eens af en toe een filmpje ulpoaden of een mirror maken, en aangezien ik met 1 filmpje, nu al heel wat dateverkeer verbruikt heb, wil ik dat extern doen. ik hoef niet echt veel dataverkeer, maak ik gewoon meerdere accounts aan, zodat het verdeeld kan worden.

later

Enigste wat je desnoods zou kunnen doen is een eigen ftp servertje draaien op je computer (of op een andere pc als je die nog overhebt) enigste nadeel is je moet je pc continu aan laten staan maar het werkt wel perfect...

Geplaatst door Scarafax
Enigste wat je desnoods zou kunnen doen is een eigen ftp servertje draaien op je computer (of op een andere pc als je die nog overhebt) enigste nadeel is je moet je pc continu aan laten staan maar het werkt wel perfect...
Volgens mij vergeet je het belangrijkste nadeel: je eigen internetverbinding blijft niets van over. Bovenstaande werkt leuk voor een site met 2 unieke bezoekers per dag, niet met meerdere. (Tenzij je een SDSL lijn hebt oid)

angelfire heeft geen datalimiet volgensmij, bestandsgrote weet ik niet trouwens. Wel een crapuh html upload:(

Het draaien van een eige server is niet mogelijk :( ben ff die angelfire aan het proberen, angelfire .com bedoel je toch??
ik zie ook wel eens dat mensen pandora.be gebruiken, is dat alleen voor leden?

thanx

Dat zou ideaal zijn :D

maaruhh, hoe zit het met de snelheid???? ervaring iemand????

thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan