heb hulpt nodig met azurieus/vuze langzaaaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

koeniekazaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
hallo iedereen,

ik download met vuze om spellen/films te downloaden, en heb al 20 films, games gedownload (bekende speleen met veel seeders en peersers) alleen komt mijn internet nooit hoger dan 100 K/B+. het duurt nogal lang voordat ik iets heb gedownload. wat kan ik hier aan doen? ik ben niet zo handig met deze dingen :P. zou dat komen omdat ik draadloos internet of er gewoon iets niet klopt. zeg het maar als ik ergens een screenshot ofzo van moet maken.

bedankt voor uw hulp.

de helft van de tijd gaat de download zo langzaam als op het plaatje.
[smallIMG]http://i32.tinypic.com/16asjsh.jpg[/smallIMG]

[smallIMG]http://i25.tinypic.com/xm8qpg.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ergens in de opties van Azureus/Vuze moet staan welke poort hij gebruikt. Vervolgens moet je die poort in je router forwarden naar jou computer.

bedankt voor je reactie :D

bij vuze>opties>verbindingen staat dit nummer :63872 zou ik hier een andere inmoeten vullen ofzo? tot daar snap ik het maar verder niet een router forwarden? :P

Hoi,

Bij help staat nat test of zoiets als je dat doet zie je of het goed of fout is, is het fout zal je die poort moeten vrijgeven in je router/modem.

Modag

Ps welkom op Helpmij

Laatst bewerkt:
sqqdf9.jpg

dat heb ik gedaan en hij doet het niet ofzo wat moet ik nu doen gewoon een andere invoeren en kijken of die het wel doet?

bedankt voor de tips

hmm ik zou je wel willen helpen remote maar denk niet dat dat gaat zonder iets van info(email oid) hier te posten en dat ben ik niet van plan.

dan proberen we het maar op de old fashioned way.

A. weet je wat voor type router je hebt?
B. weet je de inloggegevens?(zonder het hier te melden)
- zo niet, is opzich geen ramp is dan meestal default login(op iternet te vinden).
C. heb je het ip-adres van de router?
- nodig om de configuratie pagina te bereiken.
- kun je achterhalen -> start>uitvoeren>type cmd> enter>type ipconfig>enter>je default gateway.

ten eerste bedankt vor je reacitie :D
ik ben heel slecht met computers weinig verstand van. xD

1. dit is wat ik krijg kan je hier iets mee?
ne6xkl.jpg

2. heb geen idee wat de inlog gegevens zijn.
3. dit is wat ik te zien krijg
c52d0.jpg

Laatst bewerkt:
rechter muisknop op de download>geavanceerd>downloadsnelheid>ongelimiteerd (of iets dat hiermee overeenkomt)

gr.Tha barry

Bijlagen

• Vuze 1.jpg
    Vuze 1.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 25
oke.

ga naar Toolbox in dat scherm.
kies dan voor spelen en toepassingen.
dan voor handmatig toevoegen.
en dan eff screenshot maken

Status
Niet open voor verdere reacties.