Heb ik de goeie RAM geheugen kaartjes gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, max 1GB RAM. Ik snap sowieso al niet dat je op 256MB RAM W7 draait...

je hebt *** minstens 1GB RAM nodig om Win7 te kunnen draaien, en dan draait ie ook nog nie eens vloeiend!

Oke, nou, ik bergijp dus dat deze kaartjes goed zijn, verder kijk ik wel of ze werken of niet,
dan sluit ik nu wel deze post!

Aangezien er dus 2 gegevens zijn kan ik(en niemand niet!!!) bepalen op basis van alleen deze bronnen wat nou het juiste is......

Ik wil nog wel ff gezegd hebben dat nog niemand de juiste conclusies kan trekken.
Ja de ene site geeft 1gb aan en de site van dell geeft 2gb aan.Is nu de 1gb fout of de 2 gb??
Dell geeft aan dat er maximaal 512mb latjes geplaatst kunnen worden en dat in 2 sloten.Dus 1gb.Dan zou de 2gb melding dus fout zijn.Is dell vergeten om de mogelijkheid erbij te zetten dat 1gb latjes ook gebruikt kunnen worden dan is de melding 2gb goed en is de andere site fout.Iemand die jou dus ,op basis van deze bronnen, met zekerheid zegt dat je maar 1gb kunt gebruiken vind ik een knapperd en mag voor mij de lottogetallen invullen.

Kort gezegd: Pas conclusies geven als de feiten juist zijn.

Vind ik wel een grappige uitspraak, de lottoformulieren invullen... Download PCwizard en kijk eens bij het moederbord wat de echte naam van het moederbord is.

We hebben nu dus maar half antwoord, TS reageert in de zin van:

"Oke, nou, ik bergijp dus dat deze kaartjes goed zijn, verder kijk ik wel of ze werken of niet,
dan sluit ik nu wel deze post! "

Maar, nu is er nog geen duidelijkheid, vooral omdat we niet meer informatie krijgen :confused:

Vind ik wel een grappige uitspraak, de lottoformulieren invullen... Download PCwizard en kijk eens bij het moederbord wat de echte naam van het moederbord is.

Er was al een mogelijkheid gegeven voor speccy.Ts doet daar niks mee dus dan maar niet.Heeft dus geen zin om nog een prog te adviseren.

We hebben nu dus maar half antwoord, TS reageert in de zin van:

"Oke, nou, ik bergijp dus dat deze kaartjes goed zijn, verder kijk ik wel of ze werken of niet,
dan sluit ik nu wel deze post! "

Maar, nu is er nog geen duidelijkheid, vooral omdat we niet meer informatie krijgen :confused:

Klopt...aan de ts er wel of niet wat mee te doen.Het is niet ons probleem:D;)

Misschien is dit programmatje handig om de specificaties te achterhalen van je PCtje.
Dan weten we in iedergeval de specificaties :D.

Als je het programmatje hebt opgestart en je PC hebt laten "scannen" klik dan links bovenaan op: "Informatie genereren".
Kopieer en plak het dan in een nieuw berichtje in dit topic.

Heb het zelf ook en vind het de makkelijkste manier om de specificaties van je PC op te vragen!

:O Jullie zijn me al voor zie ik :$.

Laatst bewerkt:
Jongens, het spijt mij, maar ik heb al 1024 mb in mijn pc zitten!

echt ontzettend dom van mij om dan nog dit bericht te plaatsen!

Sorrrrrryyy!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan