Ik heb mijn Medion Erazer PC nu al 13 maanden en hij maakt eigenlijk nooit echt geluid tenzij ik echt boven de 25-30% van de CPU zit wat dus gebeurt als ik af en toe game of als ik een video render met Sony Vegas. Dan maakt mijn pc wel wat geluid en als ik er klaar mee ben dan houdt het ook op. Maar sinds de laatste 2-3 weken maakt mijn pc zomaar geluid terwijl ik niet aan de 25-30% cpu zit. En dit is niet hetzelfde geluid als bij die aan de 25-30% cpu zit, maar zelfs irritanter. Meestal verdwijnt het geluid wel na een tijdje maar komt ook weer terug na een tijdje. Ik vind dit zeer irritant aangezien hij altijd stil was en ik erg ben gewend aan rust en stilte.
Info van mijn pc
Ik heb dus mijn kast open gemaakt en gemerkt dat het irritante geluid van mijn voeding af komt. Mijn grafische kaart en die andere ding beneden zijn gewoon stil aan het ventileren.
Hebben jullie suggesties voor mijn probleem?
Bij voorbaat dank!
Info van mijn pc
Ik heb dus mijn kast open gemaakt en gemerkt dat het irritante geluid van mijn voeding af komt. Mijn grafische kaart en die andere ding beneden zijn gewoon stil aan het ventileren.
Hebben jullie suggesties voor mijn probleem?
Bij voorbaat dank!