heb ik nog een firewall??

Status
Niet open voor verdere reacties.

markus20

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
240
ik ben al een tijdje bezig met het proberen om mijn poorten open te krijgen.... maar dit lukt maar niet
ik heb de firewall in mijn router uitgezet en de firewall van xp uitgezet ,maar als ik online poortenscans doe blijken mijn poorten nog steeds dicht te zitten ,ik heb @home basic zullen die mieschien mijn poorten dich houden ,,heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand iets

alsvast heel erg bedankt

gr mark
 
De firewall in je router uitzetten is niet echt fijn= voordeur van je huis openzetten.
Zou kunnen dat je nog een andere softwarematige firewall hebt a la norton,zonelab etc.
Wat zijn dan de resultaten van de scans en waarom wil je je poorten open zetten ?
 
nee heb geen norton etc en mijn poorten wil ik open zetten omdat ik graag met azureus en emule wil downloaden ,want als ik de poorten dicht hou dan is mijn download snelheid zeer laag (4kbp)

mark
 
Dan moet je alleen die poorten openzetten die echt nodig zijn.
Dat je snelheid laag is hoeft niet met je poorten te maken te hebben,maar kan oa aan aanbod liggen en andere zaken.

Kijk of lees dit maar eens:

http://www.dutchemulefaq.tk/
 
ik snap er niks van hoor ,ik zet een paar poorten open (6881 tm 6889) in mijn router.
en als ik dan ga kijken of ze ook echt open zijn dan blijken ze toch nog dicht te zitten , en ik kan @home ook niet berijken want er blijkt een grote storing te zijn dus de lijnen zijn overvol:(
maarja:)

gr mark
 
Doe je de poortscan als bijv e-mule uit staat ?
Ze gaan pas open als je het progje activeert.
 
En @home heeft voor jou informatie GEEN firewal.
Men is bij een paar abbonees bezif met het uittesten.
Maar die abbonees hebben daar bericht van gehad.

Kijk maar eens op deze site www.troublesathome.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan