Heb ik nu een diskette nodig ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martiny

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
421
Het hele verhaal wat hieronder staat heb ik (netjes) gedaan :)
mijn vraag is nu heb ik aan die 4 cd's genoeg om mijn pc te herstellen :eek:
of moet ik nog een opstart diskette maken
IK kan het er niet goed uithalen :shocked:
iemand 'n idee ??? :eek:

op de bijlage staat het volledige verhaal :p



Systeemherstels

Als u zeker weet dat u een back-up heeft gemaakt van al uw persoonlijke bestanden, kunt u Systeemherstel starten. Plaats de Master CD Bootdiskette in uw systeem, sluit uw PC af en schakel deze opnieuw in. Het Systeemherstel-programma wordt nu automatisch geladen en na enkele minuten ziet u een scherm waar u verschillende opties kunt kiezen: Standaard, Geavanceerd en Utilities. Als u kiest voor optie 1 begint het Systeemherstel automatisch. Dit kan afhankelijk van uw systeem maximaal 1 uur duren.


Om Master CD's te kunnen maken heeft u dit nodig:
Vier lege CD's
Software voor het branden van CD's (op uw systeem geïnstalleerd)
Ongeveer 700 MB vrije ruimte op uw harde schijf

Dubbelklik op het pictogram Master CD Creator op het bureaublad en volg de aanwijzingen op uw scherm. Het volledige proces duurt afhankelijk van de capaciteit van uw systeem ongeveer maximaal 3 uur. Schrijf de inhoud op de CD's en bewaar ze op een veilige plaats. U heeft deze nodig voor het SmartRestore- en Systeemherstel-proces.
 

Bijlagen

  • Systeemherstels.doc
    24 KB · Weergaven: 18
Ik denk het niet. In je bios, zet je cd rom of dvd, op "first boot" en dan doen de cd's wel hun werk
 
Je moet in je bios de cdrom opgeven om dat daar de schijf wordt ingelezen om xp op te starten.
 
we gaan ervoor

We gaan het uitproberen
eerst eff alles bijeen snuffelen wat ik wil bewaren :eek:
en
dan gaan we het proberen :shocked:
bedankt voor julie reactie's :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan