heb ingepakt progje gedownload met beveiliging winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyshasa_tiger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Haai,

Had laatst wat programma's gedownload(p2p) en deze zijn ingepakt met Winrar. Als ik het wil openen moet ik plotseling een wachtwoord invoeren. Help, wat is dit nou weer. Is er een manier en of programma dat dit kan verwijderen?

Keej,

Ky

Meestal is het wachtwoord de naam van de poster... Wellicht staat er een hint in de titel van je download...

Vaak ook de site die in de .nfo files staat vermeld.

succes

Dat is een mooie tip. Ik wist dit ook niet.

Maar als hij ingepakt is kan hij toch niet in de nfo file kijken.
Vaak heeft het bestandje dan een naam met een website erin, dat is dan idd vaak het w8woord

EmAaErkA schreef:
Maar als hij ingepakt is kan hij toch niet in de nfo file kijken

Dat is juist daarom geeft techie ook aan op de site waar de torrent staat, tenzij hij de torrent niet van een tracker afhaalt of nog niet de machtiging heeft om de nfo file's te zien. :)
ja dan wordt het moeilijk, of gewoon de download in de prullebak gooien.

meestal staat er een link in de naam van het .rar bestandje

typ de link eens in als paswoord meestal is dit hem.

probleem bestaat nog // newbie

Hallo allemaal,

Alvast bedankt voor jullie reaktie. Het is voor mij allemaal erg nieuw, dus zit nog steeds te k@$#....
Het bestand heb ik via Emule gedownload. Het is een film en een jpeg bestand en dezde is dus beveiligd.
Heb in winrar geen .nso zien staan. Heb de film weggegooit, aangezien ik meestal 2 dezelfde films download. Dat komt omdat vaak de titel dit zegt , maar als ik de film ga bekijken opeens heel iets blijkt te zijn.
Bij het *.jpg bestand staat helemaal geen andere files bij. Ook deze is beveiligd. En er staat helemaal verder niks bij. Geen naam verzender, geen naam website, of torrent :(
Ik snap alleen niet waarom je bestanden gaat beveiligen en deze wilt delen met anderen?!

Mvg,

Ky

tsja, download gewoon via een andere optie een film..
zoiets als bittorent ofzo. :p
zie je vaak ook de reacties op de kwaliteit van de film eronder staan.

De snelheid laat wel eens te wensen over, en als er geen seeders zijn heb je veel aan je torrent...

nee dat is waar.

Maar liever iets 2 uur downloaden en dan goed zijn.
Als 1,5 uur downloaden en er niets aan hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan