heb je garantie als windows 8.1 niet goed werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

granitk7

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
de titel zegt het al

ik heb windows 8.1 geinstalleerd via de windows store maar sinds dien werkt de laptop niet meer goed ik kan bijvoorbeeld geen systeemherstel meer doen of een app openen ik heb het zelfs op het windows forum gevraagd of ze me met die problemen konden helpen maar daar is ook niks van gekomen

Citaat consuwijzer.nl:
''Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
U krijgt geen bedenktijd als u een van de volgende producten op afstand koopt:

Reizen die u op internet boekt
Tijdsgebonden producten, zoals tijdschriften
Producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld een maatpak
Producten die snel kunnen bederven, zoals eten of bloemen
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
Cd's en dvd's zijn vaak verzegeld. U mag deze producten alleen terugsturen als u de verzegeling niet hebt opengemaakt.''

Ik vrees dat dit valt onder cd's en dvd's, klinkt misschien raar maar de downloadkey die jij hebt gekregen toen je win8.1 kocht valt onder een verzegeling die is verbroken.
En aangezien het product functioneert zoals het is bedoeld maar de pc niet, lijkt me het enige wat overblijft de bedenktijd wat ik hierboven heb uitgelegd.

Laatst bewerkt:
Je hebt volgensmij sowieso geen garantie bij Windows, klinkt gek. Maar eenmaal open en gebruikt, dan is
je garantie verlopen. Het enige wat je kunt doen is even langs de Mediamarkt gaan en naar hun computer
service vragen, en je probleem uitleggen. Mischien weten ze daar wel raad mee.

ik heb vandaag gebeld en het blijkt dat het toch onder de garantie valt ze zetten windows 8 er gewoon weer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan