heb je mening nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om eerlijk te zijn snap ik ze best, het is gewoon precies hetzelfde!!

Kopie rechten
Op al het materiaal afkomstig van 112 Appingedam rusten kopie rechten. Dat houd in dat alle bestanden zoals foto's, video's, teksten en andere zaken auteursrechtelijk beschermd is en mag op geen enkele wijze verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van 112 Appingedam. Wij kunnen een rekening sturen bij overtreding.

Het bovenstaande staat op hun website.
Ik zie niet dat jij iets van hun hebt overgenomen.
Dat rondje had ik ook kunnen tekenen.
vraag eens of ze het bewijs van kopie rechten kunnen overleggen.
Dit is dan geregistreerd bij.......
Jij hebt dus geen materiaal van 112 appingedam dus nergens om bang voor te zijn....
laat ze maar een rekening sturen.....volgens mij kan alleen een rechter je beboeten en niet een persoon.

Om eerlijk te zijn snap ik ze best, het is gewoon precies hetzelfde!!

Dus dan mag ik mijn buurman ook een rekening sturen omdat hij precies hetzelfde doet als wat ik heb.

Leuk dat ze een bureau hebben ingeschakeld voor het maken van hun website
Maar dat zou nu dus beteken dat er om geen enkele letter meer een rondje mag komen op het WWW

Maar misschien een domme opmerking...kun je de cirkel niet naar rechts laten vallen.
Dus tegen over gesteld.

ze kunnen je echt niks maken hoor met zo'n ringetje.

Kan je vrij kort mee zijn.

De kleur is niet gelijk, dus geen copy.
Het 'ringentje' van 112appingedam.nl loopt achter de letters door terwijl die van Hoogezand door de letters loopt, dus weer geen copy.
Het ringentje van appingedam is 91×74 en die van Hoogezand 117×117 pixels, dus de grootte verschilt ook, bovendien doordat die van Hoogezand 'vierkant' meet en die van Appingedam niet, blijkt ook dat de hoek waaronder de ring staat verschillend is, dus alweer geen copy.
Het ringetje van Appingedam is op het dikste punt 3 pixels dik en die van Hoogezand 5, dus ook daar een verschil.

Overigens de slogan "altijd het eerste met het laatste nieuws" is tijden de slogan geweest van omroep Brabant, als daar dus al copyrights op zouden kunnen rusten (het is immers een normale nederlandse uitdrukking), zouden zij zich daarover zeker zorgen moeten gaan maken.

Verder zoals reeds is aangehaald, zij kunnen helemaal geen rekening sturen, hooguit de zaak aanhangig maken bij de reachtbank en die kan jou dagvaarden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan