Heb 'n muis te veel

• Onderwerp starter Onderwerp starter dvr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvr

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Hallo,
Ik heb een Pentium 4 bord met toebehoren gekocht.
Nu wil mijn (oude) Trust ami mouse cordless niet scrollen.
Onder systeem vind ik 2 muizen: de mijne en
Microsoft mouse voor PS/2 poort.
Beide instellingen zijn gelijk, al maakt de Microsoft muis gebruik van 'n ander stuurprogramma
Die muis heb ik verwijderd, maar bij opstarten is die net zo snel weer terug.
Toen de optie uitschakelen in dit profiel geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
Ik vind 't niet echt leuk zo zonder scrollen.
Heeft iemand 'n idee?

Het lijkt een verkeerd stuurprogramma voor de muis.
Installeer een nieuwe driver, die bij de muis hoort.

Je kan ze ook de muizen in apparaatbeheer verwijderen, en het systeem met je codless muis laat opstarten, en kijken als je dan je cordless kan installeren.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sigma
Het lijkt een verkeerd stuurprogramma voor de muis.
Installeer een nieuwe driver, die bij de muis hoort.

Het is pecies dezelfde driver die ik op mijn oude bord ( Pentium 3) ook gebruikte.
Althans daar ga ik vanuit; staat op de cd-rom die bij de muis zit.
Ik heb niet anders gedaan dan bij eerdere installaties.
Maar ik zal eens kijken op de pagina van Trust.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Je kan ze ook de muizen in apparaatbeheer verwijderen, en het systeem met je codless muis laat opstarten, en kijken als je dan je cordless kan installeren.

Heb ik ook al geprobeerd, maar bij het opstarten wordt onmiddellijk de andere muis automatisch als nieuwe hardware gezien en daarom geïnstalleerd.
Sterker nog; de Trust-muis kun je alleen maar installeren als je eerst die andere verwijdert, maar zoals gezegd, bij het opstarten: "Daar is die weer".

Heb ook nog geprobeerd om die andere muis van een ander stuurprogramma te voorzien ( n.l. die van Trust), maar dat leverde een gigantische vastloper op.

Laatst bewerkt:
Probleem opgelost.
Trust heeft een geheel nieuw proggie voor hun muis gemaakt.
Ik had al eens 'n jaar geleden ofzo bij hun gekeken of er iets nieuws was en dat was niet zo en ik ging ervan uit dat dat nog steeds zo zou zijn.
Maar ziedaar.
Andere muis is nu ook veranderd in Trust en liet zich makkelijk verwijderen en na opstarten: Hoppa, nog slechts één muis en hij scrolt ook nog :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan