Heb ook 2 routers beiden draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

vurtialtiger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
ik heb ook 2 routers beiden draatloos
4 laptops 2 vaste pc's + WII + netwerkdisk
ik gebruik 3 laptops in huis en 2 vanste + de WII + netwerkdisk in mijn buro de 4de laptop huis en buro
er is 40 meter tussen huis en buro
heb al vanalles geprobeerd
ik krijg wel internet op alle pc maar geen netwerk enkel van lakale router
ik gebruik een topcom en een d-link
ik vind zelf mijn netwerkdisk niet terug
ik wil met alle pc en laptops op de zelvde netwerk kunnen voor mijn bestanden
:confused:

Hoi !

M.i. maak je het nodeloos ingewikkeld.

Die 40 m. probleemloos draadloos overbruggen, en dan ook nog voor 'n bedrijf n.b. lijkt me geen bedrijfszekere optie.

Of je trekt 'n 40 m. Cat5 kabel naar je bedrijfsgebouw, en hangt daar 'n switch achter, of je schaft zoiets: http://computertotaal.nl/article/151/extra-bij-de-powerline-test.html aan en hangt daar indien nodig 'n switch aan.

Twee draadloze routers die elkaar vinden gaat niet lukken, zeker geen bedrijfszekere oplossing.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Hoi !

M.i. maak je het nodeloos ingewikkeld.

Die 40 m. probleemloos draadloos overbruggen, en dan ook nog voor 'n bedrijf n.b. lijkt me geen bedrijfszekere optie.

Of je trekt 'n 40 m. Cat5 kabel naar je bedrijfsgebouw, en hangt daar 'n switch achter, of je schaft zoiets: http://computertotaal.nl/article/151/extra-bij-de-powerline-test.html aan en hangt daar indien nodig 'n switch aan.

Twee draadloze routers die elkaar vinden gaat niet lukken, zeker geen bedrijfszekere oplossing.

Greetz,

Harry.

er is een totaal van 40 meter tussen de gebouwen
draatloos was tewijnig hat maat 2mb met een powerline ook getest met telenet
dus heb ik zelf een utp kabel gelecht van 60 meter onder de grond
en nee ik geb geen bedrijf de buro is mijn game kamer boven mijn garage
kheb wel internet op beide r maar geen netwerk voor mijn bestanden films fotos die ik overbreng naar mijn beamer met een sherm van 3M een betje game en cinemazaaltje snapje

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb jou vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar netwerk. Daarbij was de topic van 2006, dus al heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan