heb uj genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
384 Kbit/s down- en 128 Kbit/s upstream deze dienst heb ik besteld bij zonnet. Als ik nu geregeld dan den ik aan een film 3 cdtjes van het net afhaal heb ik hier dan wel genoeg aan?

Het gaat niet supersnel maar als je de tijd hebt is het genoeg.

Heb je budget of lite?

Ik heb wel een stuk snellere verbinding, maar eigenlijk met downloaden van muziek en zo heb ik er niets aan. De ander biedt toch geen hoge upload aan:confused: Ik zit meestal tussen de 1K en de 7K te downloaden.

Het surfen gaat best wel snel. Althans sneller dan dat je met je modem gewend bent

Franklin,

Heb je de kleine lettertjes ook gelezen !?

Actievoorwaarden

- Het actie-aanbod geldt voor nieuwe Zon Breedband klanten waarvan de order binnen de actieperiode
van 8 december tot 1 januari 2004 is geplaatst. De actie geldt alleen voor orders
waar de dienst beschikbaar en leverbaar is en het ondertekende registratieformulier binnen 3 dagen
na het verstrijken van de actieperiode door Zon is ontvangen en de order is bevestigd.
- Na de eerste 12 maanden bedragen de abonnementskosten € 19,95 per maand.
- Er geldt een datalimiet van 250 MB per maand
aangehouden. Na het overschrijden van de limiet wordt € 0,01 per MB in rekening gebracht.
- De contractperiode van een Zon Breedband Budget abonnement is minimaal
een jaar.
- Indien Zon Breedband Budget niet beschikbaar is op jouw adres dan bieden we je
Zon Breedband Lite aan. Zon Breedband Lite kost de eerste 6 maanden € 19,95 per maand en
daarna € 29,95 per maand. Voor Zon Breedband Lite is het USB modem tijdelijk gratis.

Waarschijnlijk heb je dus ook een downloadlimiet van
250 Mb en kom je dus ook aan het bij betalen als je
flink wat filmpjes wilt gaan downloaden.....:rolleyes:

Dat is helaas het probleem met al die ADSL aanbieders
die je gouden bergen beloven :confused:

Remy

@ remy

wat jij neer hebt gezet geldt voor budget en niet voor Lite wat Franklin besteld heeft

Lite:

Zon Breedband Lite. Nu de eerste 6 maanden voor € 19,95
Onbeperkt internetten zonder zorgen over de telefoontikken, dat kan met ADSL Lite van Zon. Nu de eerste 6 maanden voor slechts
€ 19,95 per maand, daarna betaal je € 29,95 per maand. En in tegenstelling tot andere providers heeft Zon Breedband Lite geen datalimiet en dus geen extra kosten achteraf.

Tijdelijk ontvang je het USB modem + splitter t.w.v. € 69,- helemaal gratis!

Kies voor snel ADSL met een snelheid van 256 Kbit/s downstream en 64 Kbit/s upstream. Vanaf 3 november a.s. wordt de snelheid verhoogd naar 384 Kbit/s downstream en 128 Kbit/s upstream!

bedankt voor jullie reactie ik surf momenteel via de kabel ? I ga kwa snelheid er toch niet op achteruit?

Wat is hier de snelheid van?

Geplaatst door franklin555
bedankt voor jullie reactie ik surf momenteel via de kabel ? I ga kwa snelheid er toch niet op achteruit?

Wat is hier de snelheid van?

Dat hangt ervan af wat voor kabelabonnement je hebt. Ikzelf heb @Home Breedband, waarmee ik bijzonder snel kan downloaden (max 2560 kbit/s). Maar als ik bij dezelfde provider het Budget-abonnement zou hebben, zou ik maximaal 64 kbit/s kunnen halen. Dat verschilt dus nogal per abonnementsvorm (net als bij adsl trouwens). Bij adsl is je snelheid overigens wel constanter dan bij kabel.

Bij de lite heb je inderdaad geen datalimiet. Wel zo prettig.

Zon Breedband Lite. Nu de eerste 6 maanden voor € 19,95
Onbeperkt internetten zonder zorgen over de telefoontikken, dat kan met ADSL Lite van Zon. Nu de eerste 6 maanden voor slechts
€ 19,95 per maand, daarna betaal je € 29,95 per maand. En in tegenstelling tot andere providers heeft Zon Breedband Lite geen datalimiet en dus geen extra kosten achteraf.

o, was al bekend door Mario:D

Geplaatst door Tanja1968
Bij de lite heb je inderdaad geen datalimiet. Wel zo prettig.

...al bestaat de kans natuurlijk dat na een jaar (als je abonnement - als je niet oplet - stilzwijgend wordt verlengd) bij dat abonnement ineens wel een datalimiet hoort. Zo deed mijn ex-adsl-provider dat ook. (Gelukkig had ik goed opgelet.)

nog even op de vraag van mario terug komen "Welke provider en welke abbo heb je" ik heb als pro. Multiekabel en ik weet niet wat voor abbonomend ik betaal 43 euro

Geplaatst door franklin555
nog even op de vraag van mario terug komen "Welke provider en welke abbo heb je" ik heb als pro. Multiekabel en ik weet niet wat voor abbonomend ik betaal 43 euro

Multikabel biedt een abonnement van 46 euro aan, met de volgende specificaties:

# Snelheid tot 1024 kbps downstream en 128 kbps upstream
# € 46,- per maand
# Onbeperkt dataverkeer (acceptable use policy)
# 4 E-mailadressen naar keuze
# 10 MB ruimte voor uw e-mails (per emailadres)
# 15 MB webruimte voor uw eigen homepage
# Advies: Maximaal 4 computers per abonnement

Bron: http://www.multikabel.nl/consument.php?page=power&l=3&m2=2&pp=internet

Als dit is wat je nu zo ongeveer hebt, ga je er niet bepaald op vooruit vrees ik.

Buffy,

Blij dat het jou ook is opgevallen hoe vaak er wijzigingen
worden aangebracht in eerdere voorwaarden.

Zo is mijn provider Planet Internet ook niet verschoond gebleven van veranderingen van de voorwaarden...
Het is tot nu toe nog altijd in mijn voordeel uitgevallen,
maar het zal ook vast wel een keer de andere kant opgaan...

Maar ja dat is blijkbaar een nieuwe marketing strategie
om mensen met getallen om de oren te gooien, zodat
men door de getallenbomen het bos niet meer ziet..:D

Maar hopelijk duurt mijn voordeel nog heel lang......

Groeten,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan