heb vista exper nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

koendegr

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
ik heb vista ultimate 64bit op mijn pc
ik heb een probleem als ik door mappen blader dan open hij altijd in niew venster
alle instelingen zijn goed en op mijn andere user is alles is zelfde venster
alle instelingen zijn het zelfde en snap ni egt wat er aan dehand is

Via Windows Verkenner > Extra > Mapopties... > Door mappen bladeren :rolleyes:

ik weet ni of jij mijn post helemaal gebt gelezen maar ik heb gezegt dat het ni aan de instelingen ligt

heeft al een eind examen jaar ict student naar gekeken dus ik denk egt dat ik ff een vista exper nodig heb

iemand aub geef andwoord hier op een geen :thumb: dit keer
gewoon helpen en niet gaan zitten spamen hier

@koendegr

Uit onze huisregels :
iedere vorm van discriminatie is niet toegestaan. Dit geldt ook voor computerkennis, bijvoorbeeld: jij kan beter van je toetsenbord afblijven, want dan gaat er ook niets verkeerd. Ook als grapje worden dit soort opmerkingen niet getolereerd en leidt tot een onherroepelijke ban zonder waarschuwing vooraf.

Jij balanceert op het randje met je teksten naar iemand die jou probeert te helpen.
Bekijk ook even je eigen teksten het woord ni komt niet in het woordenboek voor....denk de volgende keer even na voordat je iets wilt typen.

ik snap maar word een beetje sagie van die fout dus ik fok me zelf een beetje op

Bij mapopties in het tabblad 'Algemeen' op 'elke map in hetzelfde venster openen' klikken, dan bij het tabblad 'Weergave' het selectievakje voor 'Mapvensters in een afzonderlijk proces uitvoeren' uitklikken. Dan even op 'Op mappen toepassen' klikken en het zou opgelost moeten zijn. Ik heb dit probleem zo zelf ook wel eens verholpen. Als dat niet werkt kan er ook een waarde in je register onjuist zijn. Dan kan je altijd nog even een scan met Registry Mechanic doen.

P.S. 'Ni' is wel een woord. Kijk maar eens naar de film 'Monty Python and the Holy Grail'. ;)

Laatst bewerkt:
P.S. 'Ni' is wel een woord. Kijk maar eens naar de film 'Monty Python and the Holy Grail'. ;)[/QUOTE]

Egt waar?

hmm 523 fouten volgende keer tog maar beter ff kopen XD
(hij is nog ni klaarXD )
dat ding maakt alles wel hoop ik anders zit ik met 523+ fouten in mijn systeem :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan