heb wat soep op de toetsenbord en naast het trackpad geknoeit specs vlink achter uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
de titel zegt het al,ik heb een klein beetje soep gemorst,en dit zijn de klachten 2 maar niet er belangrijk.in minecraft lag,en als ik skyrim start komt er dit:failed to initialize render. hardwere T&L required but not supported by adapter. er zijn ook andere klachten wel andere maar deze waren al voor het morsen van de soep rechtermuisknop laden duurt 5-10 sec is dit normaal,het is wel een oude,en oh ja voor het soep morsen deed minecraft het wel en skyrim.ik heb tot nu toe nog geen een andere programma,software,game gedaan dat er ook niet iets raar is gebeurt.
is er iets beschadigd of niet?:confused:

en ja hoor nou deze error met MW3 nou ga zo door:error during initiazation:videocard or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. dit zou ook wel bij andere games zijn of heb ik bij instellingen lopen klooien?

Hoi,

Ik zou hem niet meer aan zetten en de accu eruit halen, en als je zelf de kans ziet om hem open te maken om hem schoon te maken anders zou ik hem wegbrengen misschien nog te redden.

hoi Modag,ik heb bij "Intel (R) Grafisch- en Media- Besturingspaneel" de resolutie op het laagste gezet en de instellingen op "Default" gezet,en toen deed MW3 het wel weer zoals hij het moet doen,ik zij net volgens mij heb ik lopen klooie bij het "Intel (R) Grafisch- en Media- Besturingspaneel" en daar heb ik dus gelijk in,eigenlijk hoefde ik deze topic niet eens neer te zetten toch?

Hoi,

Ja eigenlijk hoefde het niet maar ik kan niet inschatten de hoeveelheid soep het was maar alles nog werkt is alleen maar prima :thumb:

Laatst bewerkt:
was maar een heel klein beetje hoor,hij doet het nu wel gewoon,alleen in minecraft wat lag,ik zoek het wel eens een keertje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan