Heb Windows XP installatie CD er 2 seconden in gehad..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murrayz

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Een vriend van mij had installatie cd'tje van mij nodig dus ik liet 'm ff zien hoe je dan moest opstarten. Nadat de melding ''Druk op een toets om door te gaan blabla'' kwam heb ik een enter geklikt en toen zei ik ''blabla en de rest spreekt voor zich''..

Hij neemt cd'tje mee naar huis en ik restart pc. Krijg ik de melding

''DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER''

Ik installatie cd erin gedaan doet ie niks meer.. Alles zit goed ingeplug etc etc..

Help?! :(

Bootvolgorde in de bios aanpassen, de cd als eerste zetten!

Had ik al staan, ik heb 't nu toch voor elkaar gekregen Windows opnieuw te installeren, ik zit alleen nog met de drivers, normaal lukt dat makkelijk maar nu krijg ik error :confused:

Volgens mij heb ik de goeie, ik heb er sowieso al 5 geprobeerd, Updates van Windows staan al aan dus snap niet waarom ik bij alle installers errors krijg..

[smallimg]http://img181.imageshack.us/img181/8991/watnujs2.png[/smallimg]

Hij ziet er wel erg oud uit, maar dan nog..

Laatst bewerkt door een moderator:
Al geprobeerd de driver van de site van de fabrikant te gebruiken. Wel eerst de chipset driver van je moederbord installeren.

als je opstart en dan op f5 drukt dan kom je in een scherm teregt daarkan je kiezen laatste recente opties die werken(ongeveer wat er staat) heb je deze al geprobeert

bij mij heeft het geholpen

greetz dakhaas

als je opstart en dan op f5 drukt dan kom je in een scherm teregt daarkan je kiezen laatste recente opties die werken(ongeveer wat er staat) heb je deze al geprobeert

bij mij heeft het geholpen

greetz dakhaas

Nope helpt niet.. Denk omdat ik Windows opnieuw erop heb gezet.

heb je vraagtekens bij hardware staan ?
conf.scherm systeem hardware apparaatbeheer

heb je vraagtekens bij hardware staan ?
conf.scherm systeem hardware apparaatbeheer

Ja krijg wel zo'n lelijk geel vraagteken.. Kijk maar ik heb even plaatje gemaakt van vraagteken en daarna ook van het ''installeren''

uhusm1.png

gebruik Unknow Device Identifier om te zien welke geluidskaart je hebt
als t een onboardding is dan moet je het cdtje van je moederbord gebruiken en daar het stuurprogramma laten zoeken.

zo niet.. dan moet je de driver van je losse kaart van het cdtje dat daarbij zat of van de site van de fabrikant plukken en installeren op je pc. soms is het probleem dan al opgelost, soms moet je ook nog even via apparaatbeheer laten zoeken naar stuurprogramma.

succes!

gebruik Unknow Device Identifier om te zien welke geluidskaart je hebt
als t een onboardding is dan moet je het cdtje van je moederbord gebruiken en daar het stuurprogramma laten zoeken.

zo niet.. dan moet je de driver van je losse kaart van het cdtje dat daarbij zat of van de site van de fabrikant plukken en installeren op je pc. soms is het probleem dan al opgelost, soms moet je ook nog even via apparaatbeheer laten zoeken naar stuurprogramma.

succes!

Ik weet allang welke soundkaart ik heb en welke driver daar voor nodig is, maar er zit gewoon iets fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan