Heeeel vreemd!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sheep
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sheep

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Heb Xp pro gezet op oude PIII 600Mhz..256Mb...moet gewoon kunnen dus.

Problemen:

Als ik software wil installeren, loopt het elke keer vast bij het voortgangsbalkje. Bijv. ik wil msn installeren, loopt vast. Ik start de PC opnieuw op en msn staat er gewoon op?!?

Windows update lukt niet. Instaleren SP2 lukt niet. Af en toe krijg ik een "rundll32.exe" error bij het afsluiten. Soms doet "system.exe" het niet.

Bij de driver instalatie van de wifi kaart, liep de installatie vast...een uur gewacht en toen ik terug kwam was ie toch ineens voltooid.

Tabbladen van taakbeheer verdwijnen soms..

Kort om, allemaal rare errors...De XP cd is sowieso goed, hij loopt perfect op m'n eigen pc's en laptops...heb trouwens geformatteerd en partities gewist.

Is dit mischien een hard ware probleem???

Alvast bedankt for the effort...!!!! Grtz.:(

Staat in de bios ACPI uit en is XP toen geinstalleerd? dan kun je problemen krijgen met de IRQ's, de interrupts, je kunt het ook zien in apparaarbeheer of de pc een acpi configuratie heeft.

Heb je wel de Windows installer 3.1? Die kun je <a href="http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c" target="_blank">hier</a> downloaden. :)

Dit kun je checken via configuratiescherm/software en dan moet ie onder Windows Update staan als KB893803.

Laatst bewerkt:
Ja, daar kan je wel eens gelijk in hebben. Moet XP opnieuw instaleren met acpi aan?

Als deze niet aanstaat kan XP geen virtuele IRQ's uitdelen en dat KAN allerlei problemen geven, of dit de oorzaak bij jou is?, misschien heeft mijn bovenbuurman de goede tip.

Ga denk ik eerst even XP opnieuw instaleren met die ACPI aan. Windows Update werkt nl ook niet. bedankt voor de snelle hulp...I'll keep you posted...Grtz.:thumb:

kijk ook eens of de koeling van je cpu wel goed werkt, een oververhitte processor geeft ook nogal eens onverklaarbare foutmeldingen en vastlopers.

Is gelukt, denk idd dat het in die ACPI zat. Zal de koeler ook nog ff checken... Bedank voor de reacties...Grtz..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan