Heeel Slechte Verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowtjee

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo allemaal,

ik heb een pc die draait op windows 7
en ik zit zowat naast mn router ( ik denk ongeveer ongeveer 10 meter met een muurtje ertussen )
mijn kamer is ook op de begane grond .
maar ik heb nooit goede verbinding op mijn Desktop, Meestal 1 of 2 streepjes :confused:
Weet iemand wat ik hieraan kan doen ? :d

Mvg,
Rowan Visser

Hier misschien nog een hulpje :P :

Naamloos.png

Bijlagen

• Naamloos.png
    Naamloos.png
    13,2 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Als ik het goed zie, moet het signaal twee keer door een buitenmuur heen? Wat voor ontvanger heb je? Staat verder de router op 100% en heeft die geen mogelijkheid tot 150%?

De eerste foto was een beetje vaag, die "muur" in het midden van dat plaatje is eigenlijk een grote opening,

en heb geen idee hoe je dat van die router kan zien.
Naamloos.png

Kijk, ik heb jouw plaatje nu gebruikt om duidelijk te maken wat ik bedoel, want we praten nu een beetje langs elkaar heen.
Zie bijlage.

Naamloos.png

oohw, nu zie ik het.
ik ben gewoon niet zo goed in tekenen, ik pas hem wel even aan:

Naamloos.png

Staat de router wel op 100% zenden? Heb je toevallig een oude ontvanger? Is die misschien kapot of ligt die in een metalen/aluminium kist-achtig iets?

ik denk dat mijn pc nu zon 1 tot anderhalf jaar oud is,
met een tp-link kaart en ook een tp link router.
er zit zo'n antennetje aan, die heb ik gericht richting mijn router
en hoe kan je zien of die op 100 % staat ?

Laatst bewerkt:
Dat kan je zien door in te loggen op je router en naar het tabblad WAN/WLAN/WiFi te gaan. Daar moet je dat kunnen instellen.

Mmm, daar staat niet de uitzendkracht bij. Waarschijnlijk kan dat bij die router niet. Maar dan blijft het een raar probleem. Probeer de ontvanger eens in de gang neer te zetten, misschien verbeterd dat het signaal.
Hebben jullie trouwens metalen kozijnen?

Die ontvanger zit vast in mijn pc, (Gewoon een netwerk kaartje)
En wij hebben kunststof kozijnen

Dan is het voor mij werkelijk een raadsel. Ik snap echt niet hoe een signaal in een paar meter zo erg kan verzwakken. Ik ga voor je zoeken.
Ik bedenk nu dat het bij mijn grootouders ook zo is: daar zit ik in een kamer +-10m van de router (wel met een paar muren ertussen), maar daar kan je net niet internetten: het vliegt er constant uit. Daar komt het waarschijnlijk doordat er allemaal kabels door het plafond lopen en je zo een magnetisch veld creeërt.

Laatst bewerkt:
haha okee,
het is indd een raadsel,
kan het niet zo zijn dat ik gewoon een heleslechte netwerk kaart in mijn pc heb,
Want bijvb. in mijn laptop heb ik afwisselend op het moment heb ik 3 netwerk streepjes, en straks weer 5,
en op mijn pc meestal een stuk of 1 - 2.

Maar alvast,

Hartelijk bedankt voor de moeite

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan