Heeel trage pc !! CORE 2 DUE E6600 + 2GB RAM :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

demois

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
njah sinds een weekje ofzo gaat mn pc heel traag , int begin bij het opstarten dan is hij heel snel , maar als alles is opgestart is hij zo traag dat ik zelfs een minuute moet wachten om gewoon een item te kunnen verslepen , ik heb nu alles afgezet wat automatisch opstart met msconfig , behalve dan de normale dingen zoals nvidia , soundmax configuratie scherm. en nu gaat hij ietsje snelelr maar nog altijd traag , hier mijn hijack this log , mijn pc is een E6600 + 2GB OCZ ram + XFX 8800GTX en een asus commando moederbord

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:25:42, on 23/03/2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16414)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk niet dat dit probleem wordt veroorzaakt door malware ( virussen + spyware ) maar dat het iets hardwarematig is.

Kijk even dit na:

Ga naar configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - en dan bij apparaatbeheer en dan Ide controllers - rechtsklikken - eigenschappen en kijk of daar DMA staat.

welke moet ik pakken ?? bekijk bijlage .

Bijlagen

• wlkee.JPG
    wlkee.JPG
    61,9 KB · Weergaven: 23
here ya go => bijlage

Bijlagen

• 1steprim.JPG
    1steprim.JPG
    71,6 KB · Weergaven: 17
bij alle 3 de primare IDE - kanalen is het tzelfde

Hoeveel AV programma's gebruik je ??

AV = audio visueel ??

euhm
windows movie maker ,
Sony Vegas 7.0
kheb ook nero premium 7 als dat zoiet is
cyberlink powerdvd
codec packs
pinnacle studio 10
DVD shrink
Dubit
DivX
Quicktime
windows media player
bs player
...

ah lol
Bitdefender 9
Nod 32
HITMAN PRO al die dingen daarvan
Kaspersky anti -virus personal
kdenk da da et zowa is

Met een SATA schijf, maakt dit niet uit, deïnstalleer eens al die controllers, onder die IDE ATA/ATAPI controllers, reboot, laat windows deze weer installeren, en reboot nogmaals.

Maar het zou best die teveel aan die opgestarte rommel kunnen zijn, als ik met Hijackthis kijk, staan er 24 items in.:rolleyes:

ah lol
Bitdefender 9
Nod 32
kdenk da da et zowa is

Dan zou ik maar eens beginnen met het bedenken welk AV programma je wilt gebruiken, en de rest verwijderen. :)
Hitman Pro ook in zijn geheel verwijderen, het maakt meer stuk dan dat het repareert.
En kijk dan eens hoe de pc opstart.

Gebruik je al die programma's?
Dat is niet in je logje terug te vinden.

Maar, altijd maar 1 anti-virusprogramma gebruiken!

ah lol
Bitdefender 9
Nod 32
kdenk da da et zowa is

Ik heb het idee dat die drie virusprogramma's elkaar behoorlijk in de weg zitten, 1 is echt genoeg.
Je hebt nu En Bitdefender En Nod32 EN Kaspersky, beetje teveel van het goede en dat zorgt voor heel veel vertraging.

Gezien alle overbodige AV zaken en AS (anti-Spyware) zaken, is waarschijnlijk de beste oplossing format C:\. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan