heeft de temperatuur invloed op mijn prossor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Senior,
dat vind je in Aida32 onder Computer>sensors.

temp

ik heb het gevonden. nu nog mijn vraag: wat is maatgevend? hoe weet ik welke temp goed of normaal is? blijf wel vragen he? groetjes

senior

nou mag ik jullie allemaal bedanken ik weet nu genoeg ga kijken voor een p4

temp

bedankt en wat voor conclusie kan ik hieruit trekken? ik ben een volstrekte leek... groetjes

senior

conclusie ? Daar waag ik mij niet (meer) aan. Ik heb al eens eerdere een (oeverloze) discussie gevoerd. De conclusie mag iedereen (uit de diverse postings) zelf trekken. De grap is alleen dat er verrekte slecht een conclusie te trekken valt. Waar de ene beter "scoort" dan de ander, is die "ander" weer net ietsje beter dan die eerste -en omgekeerd- :D :D :D :D :D

Ik heb mijn laatste vorige posting alleen geplaatst omdat er hele "kolonies" pc-gebruikers zijn, die in het verleden zijn "opgevoed" met de stelling dat AMD's heter werden dan Intells (wat ook idd zo was) en daar bepaalde kwalitatieve "conclusies" aan verbonden......... Volgens het geplaatste artikel is het bij de daar besproken processors precies andersom.

Wil je zelf een conclusie trekken ? Klik dan onder in het artikel op volgende en volgende pagina's. Beide apparaatjes worden getest met verschillende software. Als de test van een bepaald stukje software JOU aanspreekt, moet je de voorkeur geven aan de processor die bij een of meerdere testjes JOUW voorkeur het best vertegenwoordigt. (Leuke stelling trouwens op een dag als vandaag............. :D )

Laatst bewerkt:
TEMP