Heeft Google ook een Tekstverwerker ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Waarschijnlijk een stomme vraag, maar heeft Google zelf ook eigen een tekstverwerker, of gebruiken/lenen zij die van andere bedrijven?

MVG
Dukkel

Hallo gast0225,

Het spijt me gast0225. Zowel met klikken op Documenten als via jouw link kom ik terecht bij mijn eigen dokumenten, weergegeven door Google in Docs.

Ik vroeg of Google ook een eigen Tekstverwerker heeft, waarin je een volledig nieuwe tekst kunt typen, die mogeljkheid ben ik in Docs niet tegengekomen (wel om een tekst te corrigeren o.i.d.)

MVG
Dukkel

Hallo gast0225,

Ik heb toch wat gevonden. Op de Google Drive, kun je een nieuw Artikel openen, het herbenoemen enz. Al zijn de tekst-mogelijkheden vrij beperkt.

Maar ik ben waar ik wezen wilde.
MVG
Dukkel

Je doet iets niet goed. De link die ik je gaf is de weg naar de echte Google eigen tekstverwerker (zoals je ziet)
Het eerste plaatje is het startscherm nadat je met je Google account hebt ingelogd en dáár moet je rechtsonder in de rode cirkel op + klikken om een nieuw en leeg document te starten. Je krijgt dan het scherm zoals in het 2e plaatje is te zien.

Hoe "eigen" wil je je "Tekstverwerker" hebben waarin je een "volledig nieuwe tekst" kunt typen?

start tekstverwerker.jpg

tekstverwerker.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,

Ja, dit mag je met recht STOM noemen.

Bedankt voor je geduld.

MVG
Dukkel (uit Volendam)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan