Heeft iemand anders nog last van de oplichters bij Hosting2Go?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomika

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2013
Heeft iemand anders nog last van de slechte ervaringen bij Hosting2Go?

Hosting2Go is een onderneming met een zeer slechte juridische afdeling.
Met de service van Hosting2go is er geen probleem. Ze sturen alleen geen facturen.

Heeft iemand anders nog last van het feit dat hosting2go geen facturen stuurt?

bedankt Hosting2go!!!

groeten,
Een tevreden klant van hosting2go

Laatst bewerkt:
Er zijn inderdaad erg veel verschillende reviews: http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/hosting-2go/

Ik persoonlijk gebruik hostnet.
Duur? Ja misschien. Service? Beter kan haast niet!

Voorbeeld: Laatst zat ik in achter een pc waar ik niet durfde (/ wilde) inloggen ik heb toen gewoon een chat gestart met een van de medewerkers (live chat via de website). Nadat ik mijn klantennummer had gegeven en de situatie had uitgelegd hebben ze voor mij netjes een van mijn domeinen anders laten doorsturen (redirect i.p.v iframe) en dat KOSTELOOS!

Via een klant heb ik wel ervaring met hosting2go. Los even van het bedrijf is het natuurlijk wel handig als je je rechten en plichten kent. Dus als je betaald hebt dan heb je zelf ook niet goed opgelet.

Elk bedrijf is wettelijk verplicht je een correcte factuur te overhandigen. Doen ze dit niet dan is dat hun probleem. Vertel je keurig tegen incassobureau dat je na ontvangst van factuur keurig het originele bedrag betaald. Kunnen ze verder niks meer en mogen ze hun kosten gaan verhalen bij het bedrijf zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan