Heeft iemand een idee voor eigen programma schrijven in visual basic of visual studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

112fan

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Heeft iemand een idee voor eigen programma schrijven in visual basic of visual studio?

Misschien een soort pc beheerder in een netwerk, dan heb je 2 pc de client en de hoofd pc. die is meestal van de beheerder, maar die heeft geen zin om op elke pc (200) vlc te installeren, dan klik je op de hoofd pc een setup bestand aan. en dan transfert de hoofd pc het naar de geselecteerde (of alle) clienten, en die installeren het. je moet dan nog wel op een of andere manier de beveiliging omzeilen van windows. maar ik wil wel helpen met het coden van het programmatje, ik raad aan om het te verkopen voor een leuk bedrag als het kan wat het moet doen. ik denk dat dit zeer gewild gaat worden.
Suc6:thumb:

Wat is je niveau? Heb je al veel ervaring?

Ik heb niet veel ervaring maar heb wel een keer een kladblok gemaakt en een webbrowser. @tim687 kan je het wat duidelijker uitleggen hoe je het in gedachten had via een prive bericht? Ik ben er wel in geinteresseerd. En aan welk bedrag dacht je dan?

Misschien een uitgebreide calculator (sin, cos, tan, log, x^-1, wortels etc. etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan