Heeft iemand ervaring met edonkey2000 en emule-project?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik draai naar volle tevredenheid Kazaa Lite 2.4.2 ,maar wil vanwege de ontwikkelingen misschien ook gebruik gaan maken van edonkey2000 en emule-project ,maar heb daar geen ervaring mee. Wat ik graag wil weten is hoe het zit met spyreware en ip nummers. In de kazaa Lite versie die ik nu draai heb ik dat allemaal kunnen afschermen, maar kan dat met die andere programma's dat ook?

www.edonkey.com en www.emule-project.net

eyz,

zelf draai ik al een half jaar geen kazaa lite meer, ben helemaal over gestapt op emule the black hand tot volle tevreden heid :) totaal geen virussen gehad en emule the black hand bevat geen spyware + heel mar dan ook heel weinig fake files. bij emule kun je ook ip adressen blokkeren, ook kun je bij emule complete rar, video, .img bestanden en heel de meuk downloaden, zo genoeg info ? :D

Laatst bewerkt:
Black hand is een z.g Mod ...modificatie op het orginele Emule programma....

http://razorsofts.net/theblackhand/

The Black Handbook
Second Edition (Revised)
-------------------
15th December, 2003
-------------------
Brought to you by The Black Hand Documentation Team.
-------------------

Instructions:

Unzip eMule.chm to your eMule directory. That's it!

Download de laatste emule 0.30, en als je dat wilt kan je Blackhand erbij zetten (zie bovenste regel), programma is ongeveer 3.29mb groot.

Mike

Moet ik eerst inloggen om dat programma te downloaden?

Hoe kan ik in Emule mijn IP nummer afschermen?

Links can be found Here
http://razorsofts.net/theblackhand/forums/...findpost&p=5835

hier kan je hem loaden, ik gebruik deze mod niet omdat het orginele programma, bij mij gewoon goed werkt.
IP verbergen, zou mooi zijn maar ik weet niet hoe het zou moeten.
Als ik wat tegenkom op de diverse forums laat ik het je weten.

Mike

PS voordat je blackhand installeer, verdiep je eigen eerst in het gebruik ervan. Op bovenstaande link is een handleiding LEES deze eerst effe.

En als emule goed loopt, verander er dan niets aan, meestal loopt dit slecht af.

Mirandaonline
1 tip, backup eerst heel je config map of installeer elke mod in zijn eigen directory, want anders looft in de soep in de toekomst.

Er is de afgelopen maanden werkelijk een bom aan emule mods geschreven dus je hebt in principe keuze zat, maar een boel zijn ook door het emule team inmiddeld als leechers bestempeld.
Zelf hou ik het bij sivka, ewombat of pawcio en daar ga ik geen links van geven.:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan