Heeft iemand tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn CanSat

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Heeft iemand tips voor het het uiterlijk van de website?
http://emmaus-cansat.110mb.com/
En heeft iemand een idee hoe je aan sponsors komt of op een
andere manier aan geld (=dus geen bijbaan) Wij willen nl. een
camera die we in ons satelietje kunnen stoppen, maar we hebben
geen geld :S. Bedankt alvast voor de tips.

Zijn er hier toevallig ook mensen die meedoen aan de CanSat competitie of
mee hebben gedaan? Zo ja, stuur a.u.b. een pm. met tips of gewoon ik heb
meegedaan. Alvast bedankt voor alle aandacht

Geen reacties? Dat is jammer weet echt zeker dat niemand commentaar er op heeft mag possitief maar mag ook negatief. Ik wil er van leren en een zo gebruiksvriendelijke website maken. Er is toch altijd wel iets te verbeteren?

Der gaat iets niet helemaal lekker met je site :/

Hij laadt traag en afentoe ook niet volledig. Ik zou een betere host zoeken als ik jou was...

Zou dat kunnen komen door php-includes, want voor het onderste deel gebruik ik een php-include, omdat het op alle site het zelfde is. En de laadtijd heb ik zelf geen last van ook niet op school.

On average, pages in your site take 1,0 seconds to load (updated on 6 feb. 2010). This is faster than 89% of sites. These estimates are of low accuracy (less than 100 data points).
Zegt het google webmasterhulp programma.

Maar 1 seconde is toch niet zoveel? Of vind jij van wel? Bedankt voor je reactie!

Als ik naar je code kijk word ik wel een beetje verdrietig. Tables zijn sowiezo not-done. En het zou zeker helpen als je dit even zou verhelpen. Verder word je site sneller als je de afbeeldingen allemaal naar *.png of *.gif converteert.

Hoop dat je hier wat aan hebt... Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan