heeft PS3 80 gig onder dat klepje voor de geheugekaartje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fikret523

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
Hallo,

Vandaag is me PS3 80 gig aan gekomen.
En kennis van mij heeft PS 3 60 gig .
Onder zijn klepje heb je al die dingen voor geheugen ik weet niet of deze 80 gig dat ook heeft en het klepje krijg ik nog niet open

GR,

Fikret

Neem aan dat je er een gebruiksaanwijzing bij kreeg? Dan zal daar deze infromatie ook vast wel in staan. Kijk daar dus eerst eens in.

dacht ik al aan.

Ik kan het niet vinden in de informactie boekjes.

Gr,

Fikret

De 80GB heeft geen cardreader. Het klepje gaat zonder veel kracht open, dus als je deze al niet kan openen, had je je antwoord al. De 60GB versie is wat uitgebreider, deze heeft ook 4 usb aansluitingen in plaats van 2.

Verplaaatst Spellen > Overige/algemene vragen --->>> Playstation / PSP.

Laatst bewerkt:
De 80GB heeft geen cardreader. Het klepje gaat zonder veel kracht open, dus als je deze al niet kan openen, had je je antwoord al. De 60GB versie is wat uitgebreider, deze heeft ook 4 usb aansluitingen in plaats van 2.

Verplaaatst Spellen > Overige/algemene vragen --->>> Playstation / PSP.
En niet te vergeten een betere backward compatebility :D

De 60GB is inderdaad beter backward compatibele, daarom ben ik blij dat ik er nog eentje nieuw heb kunnen aanschaffen een paar jaar geleden. Inmiddels is het geen 60GB maar een 320GB versie geworden.:p

Las trouwens ergens dat sommige 80GB versies wel een cardreader hebben. Echter gaat dat klepje zo makkelijk open, dat de vraagsteller deze niet zal hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan