Heeft Tele2 een downloadlimiet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gordon180

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik heb internet van Tele2 maar weet iemand van jullie of Tele2 een downloadlimiet heeft? Mag je bijvoorbeeld maar een aantal GB per maand downloaden of zit hier geen limiet aan?

Alvast bedankt!

groetjes,
Gordon

Tot zover ik weet niet. Alleen de fair use policy .

Laatst bewerkt:
En wat betekent die fair use policy precies?

En hoe kan ik het beste erachter komen of Tele2 een limiet heeft of niet?

Fair Use Policy houdt in dat u als gemiddelde over alle internetgebruikers gebruik mag maken van uw internetverbinding. Dit houdt bijvoorbeeld in dat u gerust af en toe een film of muziek van uw ADSL provider mag downloaden, maar dat het constant downloaden van films vanwege het extreem hoge verkeer door de ADSL provider niet toegelaten word

staat op de site van tele2

Laatst bewerkt:
Fair Use Policy houdt in dat u als gemiddelde over alle internetgebruikers gebruik mag maken van uw internetverbinding. Dit houdt bijvoorbeeld in dat u gerust af en toe een film of muziek van uw ADSL provider mag downloaden, maar dat het constant downloaden van films vanwege het extreem hoge verkeer door de ADSL provider niet toegelaten word

staat op de site van tele2

Oke dank u wel.
Wanneer ik toch teveel mocht downloade, gaat de automatisch de snelheid omlaag, stopt het internet dan of nemen ze dan contact op met mij?

En weet iemand misschien wat boven gemiddeld ongeveer is?

Als je erover heen gaat krijg je wel een waarschuwing van ze.
Wat hun FAIR vinden is lastig te zeggen......

Wat ben je van plan?

Oke dank u wel.
Wanneer ik toch teveel mocht downloade, gaat de automatisch de snelheid omlaag, stopt het internet dan of nemen ze dan contact op met mij?

En weet iemand misschien wat boven gemiddeld ongeveer is?

meestal krijg je dan een mail waarin staat dat je teveel download maar dan moet je het echt te bont maken hoor

Als je erover heen gaat krijg je wel een waarschuwing van ze.
Wat hun FAIR vinden is lastig te zeggen......

Wat ben je van plan?

Nou ik ben niks van plan, ik download ongeveer 500 Mb per dag hooguit (soms 1GB als ik die dag ook een film download), dit zijn vooral dingen van school, zoals programma's en documentatiefiles.

Is deze hoeveelheid zorgwekkend of niet?

Laatst bewerkt:
Nou ik ben niks van plan, ik download ongeveer 500 Mb per dag hooguit, dit zijn vooral dingen van school, zoals programma's en documentatiefiles.

Is deze hoeveelheid zorgwekkend of niet?

nee hoor moet geen probleem zijn:thumb:

OKe dan moet 1GB hooguit per dag dus geen probleem zijn, of wel?

Bedankt allemaal!

Laatst bewerkt:
Ik download wel meer dan 1 gb per dag bij tele2, en geen problemen nog gehad ;)

ik download erg veel z`n gig of 10 per dag en soms over over de 20 GB bij een tele 2 20 mbit pakket en heb nooit een waarschuwing gehad.

download maar lekker!

Ga gerust door...
Ik heb in mijn werkervaring NOOIT iemand aan de lijn gehad die hierover begon, terwijl ik toch wel plusminus 200 gesprekken per dag aan nam.
Geloof dat ik iemand ken die datzelfde doet, zit op 300GB per maand ofzo (ja waarvoor? even i don't know)
Maar als je de drie maanden 3gb hebt, en dan de maand daarna ineens 300gb, DAN is er een kleine kans dat ze dat toch eens gaan bekijken.

Als jij doodleuk 300gb per maand download niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan