Heel donker beeld bij Video's

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan0s

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Goedenavond

Gister heb ik Windows media player 11 geinstalleerd, Ging allemaal goed todat ik een filmpje opstarte. Toen ik hem had geinstalleerd en dat had filmpje opgestart, kreeg een heel donker beeld, maar wel geluid.(veel mensen krijgen dan zwart beeld, en dan is het een kwestie van een codec downloaden, in mijn geval niet dus!!).ik zag het wel iets alleen heel donker dus. en toen ik even later hem weer opstarte deed hij het weer, en 2 minuten later deed hij het weer NIET!!

Wat ik daarna heb gedaan is all die All-in-1 Codec's gedownload, gewone codecs van microsoft, K-lite Codecs, maar niks mocht helpen. Heb het verder met de Gewone Windows media player geprobeerd maar dat mocht ook niet helpen. Ik krijg verder soms/geen/donker/ beeld bij Players zoals: Divx, Vlc, Realplayer en Quicktime en Winamp.

Misschien ligt het hier aan:
Had eerste vista geinstalleerd maar werkte niet goed, dus uiteindelijk heb ik maar weer xp geinstalleerd. Tot mijn verbazing zag ik dat 20% mijn mp3's het niet meer deden(de mp3 die het wel deden kan ik wel gewoon afspelen, dus aan de audio codecs ligt het niet), video's doen het nu dus ook niet. sinds ik mijn pc met Windows xp gebruikt heb ik dit probleem, misschien ligt het daar wel aan. video.google werkt dan weer wel!!

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben, en zou jullie antwoord graag horen

Groeten Arjan

Laatst bewerkt:
Heb het probleem al gevonden, mijn instellingen van mijn grafische kaart waren niet in orde.

Groeten Arjan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan