dutchsoulboy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 2 okt 2000
Kreeg verschillende keren een melding bij het afspelen van MP3's dat de PC aangaf , dat de processor overbelast zou worden , als ik de volgende handeing zou verrichten !!!
Nou betrof dus het afspelen van 16 mp3tjes , dus naar mijn idee niet echt bijzonder.
De processor is een Athlon 2400+ , dus lijkt me nou dat niet echt een probleem.
Voor de rest betrof de melding , een vraag of ik door wilde gaan met mijn verzoek , en daar heb ik natuurlijk ja op gezegd ! Vervolgens heb ik de pC flink op z'n donder gegeven door allerlei applicaties te openen , en dat tegelijkertijd , zoals het opnemen van video , het afspelen van genoemde mp3tjes, en het rippen ven een video, en alles bleef perfect doorwerken !!!
Ik vind dat een vreemde zaak........
Heeft iemand dit al eens meegemaakt ?
En dat terwijl ik 1 GB aan DDRram heb !
Nou betrof dus het afspelen van 16 mp3tjes , dus naar mijn idee niet echt bijzonder.
De processor is een Athlon 2400+ , dus lijkt me nou dat niet echt een probleem.
Voor de rest betrof de melding , een vraag of ik door wilde gaan met mijn verzoek , en daar heb ik natuurlijk ja op gezegd ! Vervolgens heb ik de pC flink op z'n donder gegeven door allerlei applicaties te openen , en dat tegelijkertijd , zoals het opnemen van video , het afspelen van genoemde mp3tjes, en het rippen ven een video, en alles bleef perfect doorwerken !!!
Ik vind dat een vreemde zaak........
Heeft iemand dit al eens meegemaakt ?
En dat terwijl ik 1 GB aan DDRram heb !