Heel erg vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Kreeg verschillende keren een melding bij het afspelen van MP3's dat de PC aangaf , dat de processor overbelast zou worden , als ik de volgende handeing zou verrichten !!!
Nou betrof dus het afspelen van 16 mp3tjes , dus naar mijn idee niet echt bijzonder.
De processor is een Athlon 2400+ , dus lijkt me nou dat niet echt een probleem.
Voor de rest betrof de melding , een vraag of ik door wilde gaan met mijn verzoek , en daar heb ik natuurlijk ja op gezegd ! Vervolgens heb ik de pC flink op z'n donder gegeven door allerlei applicaties te openen , en dat tegelijkertijd , zoals het opnemen van video , het afspelen van genoemde mp3tjes, en het rippen ven een video, en alles bleef perfect doorwerken !!!
Ik vind dat een vreemde zaak........
Heeft iemand dit al eens meegemaakt ?
En dat terwijl ik 1 GB aan DDRram heb !

Kan ook wel weer een wazige windows error zijn ;)
Kijk eens in het logboek van windows XP( onder config scherm-systeembeheer)

Zie je daar iets raars tussenstaan/
Welk programma gebruikte voor die mp3z. Gewoon winamp of media player?

heb je voor de gein al eens het opnieuw geprobeerd want anders ben ik het met Darkzen Aka Sennas wel eens dat het gewoon een windows error was.

Probeer gewoon nog een keertje het na te bootsen gebeurd er niets nergens druk over maken gewoon alles laten zoals het izz

greetzz

Ik heb de melding steeds weer opnieuw !
Ook na rebooten, er komt dan een dialoogvenstertje met daarop hetvolgende:

"U staat op het punt om de volgende actie op 16 items tegelijk uit te voeren : Play in Winamp !"
Voor deze actie wordt de processor intensief gebruikt, waardoor de computer mogelijk traag reageert "
Weet u zeker dat u wilt doorgaan ?"

En verder is er dan nog een optie om het dialoogvenster voortaan niet meer weer te geven middels het plaatsen van een vinkje.

Ik vind het dus een erg vaag verhaal !

ow, die melding is niets bijzonders hoor. Dat doet hij bij mij ook. Windows let bij deze melding niet op wat voor processor je hebt. Als je tegelijk een groot aantal files opent geeft hij die melding automatisch.

O gelukkig ! Maar het is wel gek dat ik er bij mijn vorige XP installatie geen last van gehad hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan