Heel goedkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertvb

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
Hallo,

Ik ben opzoek naar hele goedkope pc´s, ik heb een internetradio station en zijn bezig met een mobiele studio aan het maken daar moeten wij een paar pc´s voor hebben, Nu zijn wij opzoek naar het goedkoopste van het goedkoopste.

Nieuw/Tweedehands? Welke eisen moet hij aan voldoen?

Wil je alleen muziek draaien vanaf de pc's? Dat kan al op een P4 met onboard geluidskaartje. Wil je daarbij ook soundprocessing draaien? In het laatste geval heb je zeker een duo-core pc nodig (2x1,6 ghz) met eigenlijk een knappe geluidskaart.
Ikzelf draai trouwens op een duo-core 2,8 ghz, een Dell optiplex gx520, en dat gaat prima. Tweedehands spul allemaal.

Laatst bewerkt:
De eisen van de pc maakt niet echt uit het gaat er om dat er muziek mee gedraaid kan worden!

weet je dat zeker?
ik neem aan dat je wel een redenlijke muziek kwaliteit uit je pc wilt hebben:confused:

maar beantwoord even de vragen

is 2de hands ook goed?

2e hands is ook goed als ze maar goed zijn voor internetten en muziek te draaien

Als je een radiostation hebt moet je toch wel degelijk geluid hebben. Zoiezo moet de computer toch ook het programma draaien waar je mee wilt uitzenden? Maargoed.
Dit lijkt me een kwestie van een beetje rondzoeken op Marktplaats. Heb je er 1 voor 30euro ongeveer.

Ik zal je wel wat adviezen geven:
Minimaal een Pentium 4@2Ghz
1Gb RAM
En let een beetje op het taalgebruik van de persoon waarmee je handelt. Kan al veel zeggen.

Dit is dan 2dehands. Nieuw heb je wel een goede sterke PC voor zo een 350eurotjes.

Ik bedank jullie allemaal voor de reactie en ben zeker opgeschoten..

Is dat sarcastisch? Er staan namelijk ..... achter, voor mij betekent dat dat het sarcastisch was:D

Maarja, wat ga je nu doen? Ga je voor 2dehands of nieuw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan