HEEL groot USB stick probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Hallo,

Ik werk al langer dan een jaar met mijn USB-Stick op school. Deze USB stick verwijder ik altijd 'veilig' uit de computer. Vandaag kopieerde ik een bestand van een andere USB naar mijn USB en toen ik mijn USB in mijn computer deed zag ik dit:

usbstickprobleem.jpg

Ik snap er helemaal niks van en het is wel een groot probleem want alle jaren van mijn opleiding staan op deze stick! Ik heb de stick proberen te herstellen met 'Recuva' maar dat mocht niet baten.. Wie o wie kan mij helpen om mijn normale bestanden terug te krijgen??

En als je de stick met een goede virus scanner eens laat nakijken?

grtjs jjw

En als je de stick met een goede virus scanner eens laat nakijken?

grtjs jjw

Ja ik heb op de verwisselbare schrijf geklikt, 'scannen' geprobeerd met McAfee maar die vond ook geen rare bestanden..

Ik moet bekennen, dit heb ik nog NOOIT eerder gezien. En zeker de datum verandering niet. Ik weet even niet hoe ik je moet helpen, sorry :confused:

grtjs jjw

wat houd dat decoderen in dat staat er boven in je schreen shot wat als je dat gebruikt

wat houd dat decoderen in dat staat er boven in je schreen shot wat als je dat gebruikt

Ja ook al geprobeerd, maar werkte ook niet omdat ze programma's te groot zouden zijn? Heb nu de USB stick geformat van FAT naar FAT32 nu is hij weer helemaal leeg maar toch zijn m'n originele bestanden weg

advies maak de volgende keer een back up van je usb stick en hou die up to date

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan