heel hard blaas geluid ventilator temperatuur te hoog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nilshelderop

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
hoi
ik heb een vraag ik heb nou al een tijdje last van een heel hard blaas geluid als ik bv youtube kijk world of warcraft speel

ik had hem een keer opengemaakt terwijl world of warcraft aan stond en een potlood op me ventilator gestopt en toen was het geluid weg

ik moet nu waarschijnlijk een nieuwe ventilator kopen of hoeft dat niet kan ik nog iets anders ertegen doen

systeem temperatuur 47 graden
cpu temperatuur 65 graden
cpu fan speed 3848 soms 5000

alvast bedankt
nils

Begin maar eens om de pc van binnen goed stofvrij te maken, vooral ook het koelblok onder de fan van de processor!

WELKOM OP HELPMIJ

denk dat tijd wordt dat je eens kijkt of de boel stofvrij is.

ik heb dat soms ook gehad, doe gewoon je kast open en pak de stofzuiger erbij;) maak hem goed schoon en je hebt een rustigere computer. Ik denk dat er veel stof inzit.

hahahahahahaha alle drie tegelijk

Laatst bewerkt door een moderator:
zow ik had niet verwacht dat er binnen een minuut 3 mensen gereageerd hadden xD

ok harstikke bedankt ik ga het eens schoonmaken

maar is de stofzuiger niet gevaarlijk ofzo:P

en is de temperatuur niet te hoog

bedankt nils

Stofzuiger is inderdaad niet zo'n goed idee. Gewoon een kwastt nemen of, beter nog, een spuitbusje met perslucht

als ik jou was zou ik een uurtje wachten, als je je stofzuiger rustig aanzet en rustig stofvrij maakt is het niet gevaarlijk. Mrmusic was inderdaar een minuut eerder..;) je bent misschien sneller in typen. 3antwoorden in 3 minuten..;) helpmij doet het goed hea,,;)

om je pc een beetje te laten afkoelen..;) ik ga kindjes in bed stoppen doeii doeii succes nog

ik heb me pc dus stofvrij gemaakt spijtig genoeg maakt dat niet zo heel veel uit ik hoor nog steeds dat rotgeluid

wat moet ik nu doen?

moet ik een nieuwe ventilator kopen?

Laatst bewerkt:
Aangekoekt stof aan de ventilator kán je verwijderen met een kleine kwast ....
daarna weer reinigen met perslucht om alle losse deeltjes echt te verwijderen van je koelblok ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan