Heel raar probleem met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

riflemaster333

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Hallo,
Ik heb een raar probleem met mijn internet
vanmorgen deed ik mijn xbox 360 aan en ik kon geen verbinding maken er stond bij MTU failed als je test connection deed.
Daarna probeerde ik het op mijn psp ik kon toen wel kleine sites zoals google laden enzo, maar toen ik gmail probeerde en een paar andere sites kon ik helemaal niks laden.
Daarna probeerde ik het op mijn computer daar had ik het zelfde probleem als op de psp.
dus nog steeds geen grote sites laden en ook niet inloggen op xfire ofzo.
bij mijn broer op de kamer doet internet het wel gewoon en kan gewoon alles laden
en beneden op de computer ook

weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen??? zou heel fijn zijn

Laatst bewerkt:
Zelfs voor dit soort vragen is Google een handig hulpmiddel.

Je moet de MTU van je router veranderen. Zoek hiervoor in Google op zoiets als 'MTU change <naam router>'.

Succes!

Laatst bewerkt:
maar waarom is dan bij mijn broer en beneden wel gewoon internet??

ik had net ook nog een berichtje op tele2 forum geplaats toen kreeg ik dit antwoord

hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. sinds vandaag, Zaterdag 4 augustus, kan ik geen verbinding krijgen met niet-nederlandse services. Zo kon mijn broertje geen verbinding met Nintendo WiFi krijgen op zijn DS, en kwam ik erachter dat youtube en gamefaqs het ook niet doen. Wel doen google, nu.nl en deze site het. Ik heb aan vrienden via msn gevraagt of zij hetzelfde probleem hadden, maar nou bljikt dat ze allemaal een andere provider hebben. Het ligt dus aan Tele2.

riflemaster333, ik ben bang dat je er zelf niets aan kunt doen. Ik denk dat er een storing is bij een van de supercomputers van Tele2, voor het verwerken van buitenlandse sites.

PS: Mijn vader heeft nog google.de geprobeert. deze werkt. Laat svp meer weten over dit probleem, en wanneer dit opgelost is.

hebben nog andere mensen die tele2 hebben hetzelfde probleem?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan