heel raar van de hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo ik heb net 3 dagne een neiuwe laptop
maar ik heb een harde schijf van 455 gb maar ik hebh er opgeklikt en alle mb en gb bij elkaar op getelt en dat is in totaal ongeveel 15 gb maar 455-15=440 maar ik heb nog maar 382 hoe kan dat kijk :

Bijlagen

• Naamloos.png
    Naamloos.png
    23,2 KB · Weergaven: 25
Mapopties en daar verborgen bestanden weergeven aanvinken.

hallo ik heb windows er weer opnieuwe opgezet en alees ging weer het zelfde eerst weer 10 gb eraf en dat soort dingen nou tot had ik 369 en nu opeens ik heb 1 progamatje er opgezet opeens 363 hoe kan dit

Maakt je pc herstelpunten aan? Die nemen ook veel ruimte in. Is echter wel normaal en zolang je 1 herstel punt houdt kan je de overigen weg doen.

En ja, programma's nemen nu eenmaal ruimte in.

Wel jammer dat je niet duidelijk bent in wat je er dan op gezet hebt, of je de verborgen bestanden hebt gevonden en dergelijke. Volledige informatie levert meer antwoorden op.

Maakt je pc herstelpunten aan? Die nemen ook veel ruimte in. Is echter wel normaal en zolang je 1 herstel punt houdt kan je de overigen weg doen.

En ja, programma's nemen nu eenmaal ruimte in.

Wel jammer dat je niet duidelijk bent in wat je er dan op gezet hebt, of je de verborgen bestanden hebt gevonden en dergelijke. Volledige informatie levert meer antwoorden op.

ik heb windows 7 weer er opnieuwe opgezet maar he probeem blijft zich herhaalen ik zet avg 9.0 eropen en er gaan 4gb af terweg het progamatje maar 1,9 gb is voor de rest staat er aleen maar nog msn er op
dus heeeeeel weinig

en ik heb een anderelaptop met 320 gb daar staat heele veel progama's op en daar is in totaal 78 gb van verbruikt en deze die van 500 gb (me nieuwe) met maar 2 extra progama's al 89 hoe kan dat dan !

Geef nu eerst eens antwoord op de vragen die zijn gestelt...

En een recovery partitie die gb's wegsnoept. De herstelpunten, enz.

Ik ga er niet van uit dat er iets raars aan de hand is.

Geef nu eerst eens antwoord op de vragen die zijn gestelt...

En een recovery partitie die gb's wegsnoept. De herstelpunten, enz.

Ik ga er niet van uit dat er iets raars aan de hand is.
oke sorry hoor dat kan je ook normaal zegge zo doe je maar ergens ander
oke hoe haal je dat herstel punt weg??

Euh, wat is er abnormaal aan wat ik zeg dan? Het is erg moeilijk te helpen als niet alle informatie beschikbaar is, daarom is het belangrijk dat je vragen beantwoord en ook zelf zo veel mogelijk informatie geeft.

Er zijn dus herstel punten?

En een recovery partitie?

Euh, wat is er abnormaal aan wat ik zeg dan? Het is erg moeilijk te helpen als niet alle informatie beschikbaar is, daarom is het belangrijk dat je vragen beantwoord en ook zelf zo veel mogelijk informatie geeft.

Er zijn dus herstel punten?

En een recovery partitie?
wat zijn recovery partitie en waar kan je die vinden ?

De ercovery partitie is ruimte op je harde schijf waarop de bestanden staan om de laptop opnieuw te installeren of te herstellen.

Zou je gewoon moeten zien staan onder deze computer.

Maar nu vraag je wel hiernaar, maar verteld wederom niets over de aanwezigheid van herstel punten.

De ercovery partitie is ruimte op je harde schijf waarop de bestanden staan om de laptop opnieuw te installeren of te herstellen.

Zou je gewoon moeten zien staan onder deze computer.

Maar nu vraag je wel hiernaar, maar verteld wederom niets over de aanwezigheid van herstel punten.

ik heb het alenmaal gevinden enm ook opgelost maar helaas ik heb maar 3 gb er bij :(
maar hoe kan dat eigelijk ik heb msn en youtube downloader en avg 0.0 er opstaan en dan van 455 bg nar 373
hoe kan dat dan ?

Heb je een recovery partitie? En ik vraag het nu niet weer. Die neemt ook ruimte in beslag, zoals ik al had aangegeven.

Tijdelijke internet bestanden nemen ruimte in, dus regelmatig leeg gooien. Dan nog dat een hdd aan geeft bijvoorbeeld 500 gb groot te zijn, maar er zullen altijd een paar gb minder zijn (hoe dat exact zit weet ik ook niet)

Of te wel alles neemt ruimte in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan