heel sloom downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

skullkid

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
hallo...

mijn computer download heeeeeeeeeeeeel sloom...
even voor de info:

ik heb draadloos internet
bij mijn windows XP draadloos internet pictogram staat:

snelheid: 54mb/ps
ontvangst: uitstekend

en ik heb maar snelheiden van <100 kb/ps!!!!

kunt u me helpen?

nou als ik dit lees en ook je andere topic,denk ik dat je spyware of virus hebt,dus ik zou maar eens scannen

Wat ben je trouwens aan het downen, dat maakt ook nog al wat verschil?
Via p2p, of gewoon een website?

Wat ben je trouwens aan het downen, dat maakt ook nog al wat verschil?
Via p2p, of gewoon een website?

srry.. kheb geen beveilingsprograma...

kheb der wel een paar keer een gehad maar dat heb ik weer weggemieterd omdat mijn computer daar erg traag van werd..
snap je... heeeeeeeeelleeee slome computer:S

Dus je hebt geen firewall en viusscanner geïnstalleerd?
Begrijp ik dat goed?

Hallo,

Ik mag toch aannemen dat je wel een virusscanner en een firewall hebt geinstalleerd? Zo niet dan mag je ervan uitgaan dat je PC inmiddels is besmet met virussen/spyware etc. Graag meer info hierover zodat je geinformeerd kunt worden over verstandige vervolgstappen.....ciao, Joep

Hallo,

Ik mag toch aannemen dat je wel een virusscanner en een firewall hebt geinstalleerd? Zo niet dan mag je ervan uitgaan dat je PC inmiddels is besmet met virussen/spyware etc. Graag meer info hierover zodat je geinformeerd kunt worden over verstandige vervolgstappen.....ciao, Joep

maar ik heb de beste virusprogramma's en ze maken mijn pc alleen maar slomer!!!:@

ik weet zeker dat je dan niet de beste computer hebt.
Een virusscanner die een pc langzamer maakt......
gebruik eens avg....is gratis en ook wel goed.
En wil je een betaalde...koop dan via Helpmij bijvoorbeeld Kaspersky of Nod32.

AVG?/?
nooit van gehoord...
maar ik zal even kijken:)

graag volgende antwoorden weer over de vraag zelf:D

ja wij kunnen wel antwoorden op jouw vraag......maar zoals bijna iedereen al aangeeft ben je waarschijnlijk besmet.
Daardoor gaat het zo langzaam.....
en je geeft geen antwoord op frisian zijn vragen......
dus........;)

Tja, en dan kan ook nog gewoon aan het aantal seeders en leechers liggen he? En hoe heb je utorrent b.v. ingesteld?

Torrents starten altijd erg sloom hoor. En je moet ook zorgen dat een torrent genoeg seeders heeft, en dat de poorten die Utorrent gebruikt openstaan in de router en firewall (als je die hebt)

Zware virusscanners als McAffee en Norton kunnen het systeem inderdaad wat trager maken, dus de tip om AVG erop te zetten is een juiste. Als firewall kun je de gratis Zone Alarm downloaden. Als je dit hebt gedaan, moet je Adaware en Spybot downloaden. Dit zijn gratis programma's waarmee je je pc kunt scannen op spyware/malware. Na het scannen krijg je dan de optie om de boosdoeners te verwijderen.

Voornoemde software is als gezegd gratis en om te zien waar je ze kunt downloaden, moet je maar even googlen, goed?

Succes en houd ons op de hoogte. Mocht je er niet uitkomen, meld dat dan even hier.
Greetz,
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan