heel sterk inpakken met winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
als jij dit leest goldfinger dan zou ik het graag van jou horen, maar als iemand anders het weet is het natuurlijk ook goed.

ik had gelezen dat goldfinger een bestand van 33 mb zo sterk kon inpakken dat het nog maar 4.4 mb was.
maar hoe doe je dit dan want als ik het probeer dan wordt er altijd maar een miniem beetje ingepakt.

moet je dan speciale opties instellen bij winrar of heb je een speciale winrar nodig?

bedankt voor mogelijke reacties

Het ligt eraan wat jij wilt inpakken en wat goldfinger ingepakt heeft.

Compressie methode moet in ieder geval op BEST staan

Dat ligt er helemaal aan wat voor bestand dat is.
Sommige bestanden kunnen meer dan 90 % van hun oorspronkelijke grootte kwijtraken.
Maar andere soorten bestanden als jpg of mp3 worden maar een paar procent kleiner.

Guus.

hij pakte de safegames van halflife 2 in
en al zet ik hem op best dan nog is de compressie minimaal

oja en zijn naam is goldvinger :o excuseer me;) niet goldfinger

Geplaatst door skillet
hij pakte de safegames van halflife 2 in
en al zet ik hem op best dan nog is de compressie minimaal
Dat zal dan gewoon niet verder gecomprimeerd kúnnen worden.

Guus.

Geplaatst door skillet
als jij dit leest goldfinger dan zou ik het graag van jou horen, maar als iemand anders het weet is het natuurlijk ook goed.

ik had gelezen dat goldfinger een bestand van 33 mb zo sterk kon inpakken dat het nog maar 4.4 mb was.
maar hoe doe je dit dan want als ik het probeer dan wordt er altijd maar een miniem beetje ingepakt.

moet je dan speciale opties instellen bij winrar of heb je een speciale winrar nodig?

bedankt voor mogelijke reacties

Dan zou ik toch ook graag weten, welk bestand en met welk programma. 90% comprimeren kan misschien lukken, maar hoe.

het waren de halflife 2 safegames die hij in pakte en dat werd gedaan met winrar

bijna onderaan op deze pagina staat het ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan